sobota 11. února 2012

Je čas.




Nastal čas hodinek. Koukat kvůli časové orientaci na displej lesklýho a děsně chytrýho mobilu je děsně out! Já vím, že už to víte. Vždyť se každýmu kinklaj na zápěstí zlatý casio digitálky. Mně se mimochodem líběj taky, jen se nedokážu přenést přes jistý pocit stádnosti, který mi jejich případné nošení poskytuje ( z toho můžete usuzovat na můj rozvinutý stupeň pokrytectví).
Nejradši bych měla takové ty pánské, retro primky, na koženém řemínku a tikající mi do kroku. Přesně takové, jaké Pája našel na Víděňskym flomarktu. Ale mně zatím nepotkali. Tak tedy tyhle. Našla včera při vybalování zboží, oboje za 30 Kč a navíc Swatch, když už jsme u těch značek. Tak kdyby jste se náhodou někdo zbavoval dědictví po pradědečkovi...


Máte a nosíte? Casio nebo Primky? Nebo radši ten displej? Pozorujete u sebe rozvinuté pokrytectví? Máte velikost zápěstí předškolního dítěte? A jak to řešíte? Čokoládou?

16 komentářů:

  1. ja jsem verna hodinkam s rucickami. casio me nejak neokouzlily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jedině hodinky s ručičkami. Mám ráda pánský styl. A že jsou na mé drobné ruce velké? s tím si hlavu nelámu.

    Já mám nějaké No Name hodinky z Norska, kde se mi staré rozbily a jelikož jsem hodinkový freak a bez hodinek se cítím jak bez rukou, musely rychle být pořízeny hodinky nové. A pokud možno levné. No a už je mám přes dva roky a jsem s nimi moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedině hodinky s ručičkami. Mám ráda pánský styl. A že jsou na mé drobné ruce velké? s tím si hlavu nelámu.

    Já mám nějaké No Name hodinky z Norska, kde se mi staré rozbily a jelikož jsem hodinkový freak a bez hodinek se cítím jak bez rukou, musely rychle být pořízeny hodinky nové. A pokud možno levné. No a už je mám přes dva roky a jsem s nimi moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. retro pánský swissky! nemám, ale chci. samozřejmě s ručičkama.

    OdpovědětVymazat
  5. Hodinky nenosím snad od... asi šesté třídy. Ale už dlouho se chystám si nějaké krásky pořídit. :)
    A rozvinutost mého pokrytectví se nedá vyjádřit ve stupních, ani v ničem jiném, takže tak ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty modrozelené jsou parádní. Na mě "čekají" malé zlaté po babičce. Jen se musím dokopat a nechat opravit strojek. Nejdou. A značka? Vážně nevím..

    OdpovědětVymazat
  7. záleží na tom, jestli chceš pravý retro primky, nebo alias retro primky=), ty nový tě vyjdou tak cca na 40 litránků=).....starý hodinky jsou nejlepší, jen mi dělá problém je natahovat, nedokážu si zvyknout

    jinak to, že nemam ráda bejt součást stáda, znamená, že jsem pokrytec?:D...ok, pořád mi to přijde lepší než ovce


    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  8. já mám ony casio digitálky - ale z umělý hmoty, žlutý.. jsou nejlepší, protože mi nikdo nevěří, že jsou ze současnosti=DD a musím mít digitálky, páč jsem se nikdy pořádně nenaučila hodiny, no..

    OdpovědětVymazat
  9. balzu - ne, to jses proste retard, ktery nerozumi psanemu textu...

    OdpovědětVymazat
  10. Před Vánoci jsem si koupila hodinky s kovovým páskem, polovinu pásku jsem si nechala odstranit a zabalit, jinak si kupuju dětský hodinky nebo jiný pásek.

    OdpovědětVymazat
  11. Hodinky nenosím. Stejně všude chodím pozdě tak jako tak.
    Případně koukám na mobil, i když tady by se mohlo projevit to pokrytectví, protože se za to stydím. No ale buď jak buď už to tak je.
    Zápěstí mám obvod asi 13cm, takže si náramky koupím leda v hračkářství, o prstýncích nemluvě.
    Ale vlastně mi to nevadí, protože jsem zjistila, že bych sice moc chtěla mít spoustu krásných prstenů (vždycky jsem obdivovala takový ty etno holky ověšený všim možnym), ale postupem času jsem zjistila, že to vlastně nesnášim (na ruce).
    Skončila jsem s jedním prstýnkem, který mám jako svatební i když není a šlus.
    (Pozor, souvislost s hodinkami to přece jen má, protože jsem hodinky nikdy nebrala víc než jako módní doplněk).

    erinayet-mluvi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. A já bych chtěla starodávný zlatý cibule po nějakým baronovi. Teprve pak by čas dostal nový rozměr :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, tie zlaté s tým modrím, či aká farba je to śú úplne geniálne! Mne sa osobne viac pačia tykajúce ako digitálky.

    OdpovědětVymazat
  14. Já pořád používám ten mobil....hodinky se mi moc líbí, ale z nějakého důvodu je nesnesu mít a ruce, prostě mi překáží....:-(

    OdpovědětVymazat
  15. S ručičkama. A natahovací. Pěkně tikají, jen je už moc neslyším :-)

    OdpovědětVymazat