pondělí 27. února 2012

Zlatá rybka


Připadám si trochu jako Alexis z Dallasu, ale mé fajnšmekerské nitro Jí tam nemohlo nechat. Snad mi splní tři přání. Takže teď třeba jaro, prachy a častější pocit naplnění.

Koukali jste jako malí na Dallas? A kdo byl Váš hrdina? Máte rádi osmdesátky? Co by jste si od zlatý ryby přáli Vy? Může být kýč zároveň i uměním?

10 komentářů:

  1. Alexis je která? Trochu jsem ten Dallas flákala. Zato při návštěvě podobně situovanejch rodin v Texasu jsem nabyla dojmu, že seriál nelhal.
    Ryba je každopádně skvělá a trochu mi připomíná vintage doplňky na blogu the sea of shoes (jehoż autorka pochází z jedný bohatý texaský rodiny).

    OdpovědětVymazat
  2. ja jsem jako mala sjizdela s babickou spis tak jde cas :) ryba je hodne ulitla, ja bych se ji mozna pokusila pripevnit na tenci pasek,aby poradne vynikla :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja si s brachou na pisku hrala na ropny vrty :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pásek je hodně roztodivnej, ale ta rybka je určitě kouzelná...
    Na osmdesátky mám dost radikální názor, nemám je ráda, byla to fakt hnusná móda a ještě hnusnější doba. P.

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatá rybko, slyš má slova! Vylez ze skříně, zjev se znova! :)
    Dobrá zlatá kapřice!

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky jsem si myslela, že ten kdo osmdesátky skutečně zažil je nemůže mít rád. Dlouho jsem nechápala retro styl inspirující se v osmdesátých letech. Teď s přibývajícím věkem jsem osmdesátky vzala na milost, ale Dallas jsem nikdy ráda neměla ráda. To už spíš australský seriál Návrat do ráje.....:)

    OdpovědětVymazat
  7. já se na dallas dívat nesměla. V neděli v osm jsme museli spát :). Odpor k osmdesátkám jsem překonávala před koupí leggings před dvěma lety dlouho a těžce. Vloni už jsem si dobrovolně koupila vycpávky do svetru :) Rybka nevypadá až tak moc "eighties".

    OdpovědětVymazat
  8. pořád jsem jsem si nemohla vzpomenout, jak se ten seriál jmenoval, byla to Dynastie..

    OdpovědětVymazat
  9. Nekoukala (na nic). Osmdesítky jsou hrozný. Může být kýč uměním, samozřejmě. Ale tohle je na mě trochu moc (i když normálně ráda). Přála? Aby ze světa zmizeli všichni debilové, šmejdi a ti, co si neváží přírody.

    OdpovědětVymazat