neděle 11. března 2012

Přeju si...








Připadala jsem si tuhle jako dítě v cukrárně. V knihkupectví. A to jsem tam šla zakoupit jednu nezáživnou učebnici psychologie. Ještě jsem k ní rychle přihodila rozhovory s Josefem Sudkem a doufala, že si toho moje kreditka nevšimne. Tohle jsou každopádně ty nejvoňavější a nejsladší laskonky, které mi tam prošly pod rukou a moje srdce teď po nich prahne.
Né nepodobné všem bloggerským wishlistům i já si tady jeden vytvořila a říkám si, o kolik jednodušší musí být, toužit jenom po botách. Nebo jenom po knihách. Nebo být zenově odproštěn od materialismu. Ano, správně chápete, že já mám před sebou ještě dlouhou cestu.

Boty nebo knihy? Nebo oboje? Četli jste? Máte taky seznam? Jak často krémujete boty? A jak často čucháte ke knihám? Jeli by jste se mnou do Japonska?

16 komentářů:

  1. knížky. četla ptačí sněm. Nekonečný seznam. Dneska jsem si koupila nekonečny příběh .) nekremuju, akorat když si večer matlam obličej nějakou mastičkou, tak občas maznu i boty. čmucham. Jela!

    OdpovědětVymazat
  2. po Kmenech taky toužím. a já klidně oboje, i když seznam bot je mnohem útlejší než ten knižní.. do Japonska s tebou? klidně zítra!=D

    OdpovědětVymazat
  3. obojí! není jich nikdy dost...

    OdpovědětVymazat
  4. radši knihy. to je seznam dlouhý. ale ještě, že jsou taky knihovny.

    OdpovědětVymazat
  5. u me dilema, ale asi knihy, zvlast ty o mode, na kmeny si taky brousim zoubky..

    OdpovědětVymazat
  6. Knihy :-) Ty kmeny se tváří na víc, než jsou, hrozně jsem po nich toužila a včera do nich konečně nahlédla... Pro mě strašné zklamání. Takže leda jednou, jestli budou na slevě. Ale co mě upotalo je Chrám plný květů... ten bych si moc přála...

    OdpovědětVymazat
  7. Boty! :D O kmenech se psát nedá, to se musí zažít, tak trochu kniha naruby :)

    OdpovědětVymazat
  8. Knihy, jednoznačně. I když už je nemám kam dávat. Chtěl bych tu Kroniku dávného Japonska. Sice teď zrovna nemám žádné krémovatelné boty, ale seznam knížek k zakoupení mám. A jsou v něm Křížové výpravy očima arabských kronikářů, Kronika vlády Dona Pedra a Haličsko Volyňský rukopis. Kmeny mě zaujaly, když jsem o vydání té knihy viděl v televizi, ale po prolistování musím říct, že to je přesně ta kniha, kterou si stačí půjčit z knihovny. A do Japonska jsem chtěl, ale asi to nikdy neklapne.

    OdpovědětVymazat
  9. Posla doporučuju (zabral poslední volný kousek místa v knihovně). Kronika dávného Japonska mě taky láká (a další hromada knih). A do Japonska se jednou vypravím, už to mám naplánované.
    Boty jsou taky fajn...

    OdpovědětVymazat
  10. Do Japonska bych jela hned,... Knížky mám moc ráda, dřív jsem v nich doslova ležela, mám ráda klasickou literaturu, v poslední době na ni však vůbec nemám čas, což mě moc mrzí,... takže už se těším na letní prázdniny, až se vyvalím ven na deku s nějakou pěknou knihou :-)

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. jela bych:D!

    pravda, jednostranný zaměření by mi ušetřilo hodně starostí i peněz

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  12. Ptačí sněm mám, půjčím :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně tuším po Ptačím sněmu! Už na Vánoce jsem ho chtěla, Ježich nepřinesl, tak si ho budu muset nadělit sama!

    OdpovědětVymazat
  14. ptačí sněm mám, je to nádherná kniha, překrásná, rozhodně doporučuji, vyplatí se investovat.

    OdpovědětVymazat
  15. Jako malou holku mě babička vzala na výstavu "Kouzelný svět Petra Síse" a to byla paráda...

    OdpovědětVymazat