sobota 17. března 2012

Romantika


Vzor mě okouzlil. Sukně připletená do zimního sekáčovýho zboží. Čekala, čekala a dočkala se. S pánským trikem a gentlemanskýma polobotkama, aby to nebyla zas až taková romantika.

Poslední dobou se dobře bavím. A vy?

12 komentářů:

  1. Bakalářka! To mluví za vše myslím si...

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den !
    Dnes jsem se dostala k Vašemu blogu a neodešla jsem po minutě.
    Zaujala jste mě, píšete nádherně ! Jsou to věci mezi řádky, TY POSTŘEHY !
    Nemám blog, občas něco dám na Psance, Tualkraplak.
    Tak Vám tímto chi poděkovat i za to, že módu sháníte po sekáčích a tím tvoříte vlastní ! ,)
    Přeji Vám voňavý den, napadla mě cukrová vata ve slunci a pramen vlasů, co se zachytil v koutku....JO!
    Kristin

    OdpovědětVymazat
  3. ta suken je uzasna, moc ti to slusi, ja bych ji zase doplnila necim zensky, ale k tobe se mi to hodi, panske triko polobotky

    OdpovědětVymazat
  4. podobnou latku jsem nasla u mamky ve skrini. od vanoc se chystam, ze bych si sukni sama usila, ale nebyla jsem si jista, jak ten vzor bude na sukni fungovat. tahle me presvedcila, brzo se do ni pustim :)

    OdpovědětVymazat
  5. úchvatná sukně, naprosto !

    OdpovědětVymazat
  6. upřímně? sukně pěkná, ale v téhle délce vypadáš úplně utopeně. A vůbec - nemyslím to nijak zle a neupírám Ti snahu, ale až na některé super detaily typu zlatá rybička mi to vlastně nepříjde nic moc zajímavého. Takhle se obléká každá druhá. Ale nic proti, líbí se mi to. jen - podotýkám, že se jedná o můj osobní názor - je to fajn, ale že bys měla nějaký svůj styl, odlišný od pětseti dalších blogerek, nebo abys mne nějak inspirovala, to ne. ale vracím se sem, takže něco mne zaujmout muselo, nicméně oblečení to nebude.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá anonymní, co na to říct. Ono mě to baví. Baví mě si hrát s oblečením a občas svou "dokonalou" kombinaci vystavit na oči těch "mnoha" čtenářů. Stejně tak mě baví i ten zbytek mého působení v tomhle virtuálním světě. A myslím, že i v těchto případech to pro mnoho jiných není nic světoborného. O tom, proč mě to baví, můžu pátrat v mnoha směrech. Ostatně mám na to školy. Inspirovat někoho není lehké, ale mám pořád chuť to zkoušet.Přeju Ti, ať najdeš inspiraci někde jinde.

    OdpovědětVymazat
  8. grétko, mě by spíš zajímalo, jak se tváříš na to, že je shodou okolností zrovna tenhle vzor ve skoro totožným barevným provedení letošní hit, tim pádem se kromě délky od většiny blogerek sukní neodlišíš...zajímá mě to, ptže tvuj styl jinak není mainstreem

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Balzu, jak se to té chudince, třicet let staré sukni stalo, že je módní? Neměla bych jí tedy za pomocí exorcisty obřadně spálit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ne=)...ona zase za chvíli bejt modní přestane....něco takovýho bych tý chudince určitě nedělala, zvlášt ne starejm kusům, ty si zasloužej zachovat

      Vymazat
  10. ta sukně má úžasný vzor! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mě ispiruješ a bavíš.

    OdpovědětVymazat