úterý 1. května 2012

Mantra





Posbíráno v sekáči za poslední dobu. Jednoduchost a detail jsou má aktuální mantra. Ta sukně je dokonalá. Na okně mám zahrádečku. Oregáno a bazalku dávám do bramborovýho salátu a mátu do citronády. A ta kabelka je úplně rocková, s krajkovým bleskem. Spálila jsem si kolena na šlapadle. Čtu Patti Smith a mám chuť vyrábět náramky a náhrdelníky z kůžiček a peříček, jako to dělala ona. Myslim si, že jsou prázdniny. Myslim si, že móda je umění. Myslim si, že nutně potřebuju číst úplně jiný věci, než učebnice a dělat úplně jiný věci, než střídavě chodit do práce, druhý práce a školy.

A co si myslíte Vy?

2 komentáře:

  1. hihi, tak ses do ní (knížky) pustila, mám radost=)
    a myslím si to samé - teda já bych chtěla už jen chodit do mojí milovaný prácičky, tak snad se mi to brzy splní..

    OdpovědětVymazat
  2. že je léto. A že je třeba dělat to, na co má člověk mozek. V jakýmkoliv jiným připadě je činnost kontraproduktivní. Buď v dobrym.

    OdpovědětVymazat