pondělí 16. července 2012

Čtenářský deník



Ruce mi pokryla ztvrdlá vrstva mozolnaté práce. Ručičky městský slečínky, co uměj nejvíc míchat kafíčko a ťukat do klávesnice. Vesnice je pro mě tajemná. Sice jsem tam chvíli vyrůstala, ale jako bych tam nepatřila. Se všema těma pravidlama, zábavama v hospodách, babkama na kolech a místníma konzumama, kde se člověk doví i to, co vědět nechce. A má to svou poetiku. Objevovanou ponenáhlu néjen čtením Čichoně a Hájíčka (oba mě chytli) ale i višňovým martýriem a pevným svazkem s klepačkou.

A pojedeme do Polska!Hurá!

Co čtete vy? Na vsi nebo ve městě?

5 komentářů:

  1. Stalinovy krávy ujdou, Rybí krev je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Stalinovy krávy ujdou, Rybí krev je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálně čtu Pišťucha má problémy, s kouzelnýma ilustracema Alžběty Skálové. Jinak tenhle blog je čarovný místo a Ty vzácná bytost. Pročetla jsem se přes dvě noci až k prvnímu příspěvku a byla jsi mi po ten čas báječnou společnicí. Děkuji. Krásné léto. Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem dočetla Norské dřevo a chystám se na Muže, kteří nenávidí ženy....ale to je mooooc tlusté:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímá mě, jaká je ta rybí krev? Chci si ji přečíst, ale váhám...

    OdpovědětVymazat