úterý 21. srpna 2012

*



Moje jednodenní prázdniny ve dvou fotografiích.

Bylo to hezký. Hned jak jsme přejeli dnes už skoro nepostřehnutelnou čáru, začal na mě Ch. radostně mluvit německy a do Cohena a nějaký elektroniky nám pravidelně vpadala dopravní hlášení s Der, Die, Das. Zittau, neboli Žitava je od hranic snad pět minut a do Gorlitzu ( Zhořelce) to je půl hodina k tomu. Asi už jste si všimli, že ať jedu kamkoliv, vozím odevšad v podstatě ty samý fotky. Vymlácený zvonky, starý vobouchaný dveře, praskliny a zakoutíčka. Nejspíš je můj fotografickej pohled dost zúženej, ale taky se tomu může říkat autorský rukopis!

A teď už zase zpátky doma, natírám všechno co jde stříbrnou a šedou.




3 komentáře:

  1. A mně se tvůj rukopis moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, v Žitavě tam bylo těch rozpadlých domů a zpustlých míst docela dost. Odtamtuď mám pár podobných.

    OdpovědětVymazat
  3. zpustlosti jsou nejlepší a stříbrná nejkrásnější

    OdpovědětVymazat