sobota 13. října 2012

Kudy z nudy?





Černobílá, alá artdeco kombinace. Kohoutí stopa ve mně vyvolává atmosféru první republiky. Nic originálního, já vím. Přesto je pro mě aktuální odpovědí na otázku z nadpisu. Porušena některá, mnou pečlivě vytvořená, dogmata. Koberec je totiž z Ikei, šála z Topshopu a Arktická liška prototypem rádoby kůl tašky. Ale od nohou na mě netáhne, na krk mi nefouká a všechny knihy můžu přenášet sebou. A eště se mi to všechno hrozně líbí.

Jedinou záchranou dobré pověsti mi budiž sekáčová bota cinkající během chůze jako kovbojovi.

A jakou odpověď na otázku z nadpisu máte Vy? Půjdu za nákup v Ikee do pekla? A jak se stavíte k nošení batohů jinde než na Sněžce?

2 komentáře:

  1. batoh nosim:D...přivezla jsem si ho z dovolený a je takovej...alternativní:D...no prostě fakt nevypadá jako že jdu na vysokohorskou túru
    a na kohoutí stopě je něco až magickýho...prostě se ti musí líbit, to snad ani jinak nejde:D

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat