čtvrtek 3. ledna 2013

Babčičkárna




Poslední dobou se mi ve skříni hromadí samé babčičkárny. Pořád sázím na svůj dětskej ksichtejček, že to zachrání a vyváží svetry starší než já. Ale zas takový dítě nejsem. Pamatuju si totiž rok 2000 a tenkrát už jsem měla dovolený černě zmalovaný oči na Silvestrovskou párty. Ta párty měla bejt velká. Nový milénium. Vstup lidstva a hlavně tří pubertálních holek do novýho světa. Nakonec jsme vstupovaly na zavátý polní cestě, v desetistupňovym mrazu a na viklavejch podpadkách. Ale to je jinej příběh. Svojí dospělost si totiž dokazuju i jinak. Třeba vlastnictvím kvalitních šperků. Tenhle prsten mám o to radši, co jsem si přečetla povedenej rozhovor s jeho tvůrkyní.

Co jste dělali tehdá na Silvestra Vy? Pásli na Kozákově beránky, jak se u nás říká, nebo už taky zkoušeli otvírat první flašky s šampaňským? A jak to máte se šperkama, vlastníte už nějakej "dospěláckej" kousek?

7 komentářů:

  1. na Silvestra jsem se hřála na chalupě na peci a hrála s přáteli hru "Evropa":) Jediný dospělácký kousek mám asi náušnice od swarovskiho, jestli se to počítá:) jinak samou bižu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo silvestr 2000? tak to jsem měla doma soukromou párty a poprvé v životě jsem se opila tak, že jsem nic nevěděla (poprvé a naposledy) a skončila s otravou alkoholem. nic pěkného. a žádné velké vzpomínání:)

      Vymazat
  2. 2000 jsem byla ještě u babičky, neb jsem byla špunt.
    Mívala jsem od malička zlaté naušničky (obyčejné kroužky), ale někde jsem kdysi jednu ztratila. Bohužel, byly totiž od dědečka :( A pak jsem mívala zlatý řetízek od táty, ale u toho taky nemám tušení, kam se poděl :( Teď už mám jen pár stříbrných věcí, protože mi zlato nesluší a bílé zlato bych nejspíš zase někde ztratila. Takže taky hlavně bižu.

    OdpovědětVymazat
  3. nevim, jestli je to věkem, ale silvestr 2000 si nějak nevybavuju

    OdpovědětVymazat
  4. :) já mám asi jen jeden dospěláckej šperk, a to náramek od Kláry Šípkový. na prsten od Nastěnky nebo od Jaji jsem se bohužel ještě nezmohla, ale plánuju to.

    OdpovědětVymazat
  5. Jooo - rok 2000 je už dávno, do plnoletosti mi tehdá chyběl pouhý rok, tak předpokládám, že jsem Silvetra strávila v kruhu rodinném... A co se týče dospěláckejch šperků, tak jsem si taky chtěla pořídit jeden prsten od Nastěnky, ale nakonec jsem si pod stromeček nadělila liščí prsten od Janji, takže je dospěláckej jenom napůl, ale dává mi superpower :))

    OdpovědětVymazat
  6. To mi bylo asi 11 a koukala jsem s rodičema na novu a jedla chlebíčky a když jsme se byli podívat ven na ohňostroj, doufala jsem, že se do mýho života dostanou i zajímavý věci. Nakonec jo. Jsou tu.

    OdpovědětVymazat