středa 27. února 2013

Čtenářský deník



Jde to tady trochu k šípku. Já vím. Tajně doufám, že stav blogu není paraleou ke stavu mého života. (Určitě né, se přesvědčuju.)

Každopádně včera přišla inspirace. Nejdřív jsem v práci poslouchala rádio (mou kolegyní neustále laděné na Český rozhlas) a zaslechla část rozhovoru o prvorepublikové módě. S hrdostí sběratelky jsem si vzpomněla na kabelky po prababičce a udělala si ke zbytku vysílání kafe s mlíkem. Když jsem doběhla do knihovny pět minut po zavíračce a zůstala v Celetný stát tak nějak naprázdno, dostala jsem neodolatelnou chuť jít do muzea. Tedy do Umprum musea. A pak celá zjihlá byla okouzlena lidským umem. Završila jsem to životní investicí (nebo alespoň měsíční) - Pražskými módními salóny. Když jsem s knihou v podpaží kráčela přes most, skoro jako by ve vzduchu bylo cítit jaro.

Zůstávám tedy nenapravitelným optimistou. Zatím tedy alespoň co se mého života týče. S tím blogem ještě uvidíme.

3 komentáře:

  1. Krásný příběh, jak velká je to investice, pokudse mohu zeptat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že běžná cena je 1399 Kč, dostala jsem studentskou slevu:)
      Ale je to hrozně zajímavé čtení-tedy pro mě.

      Vymazat
  2. Optimistov som tiež čítala, doniesol mi ho Ježiško a myslím, že je to jedna z tých kníh, ktoré mi ukázali, kadiaľ vedie cesta. Aspoň kúsok cesty. :)

    OdpovědětVymazat