středa 22. května 2013

°

Vyfotit se v nějakým oblečení a pak to tady ukazovat mi příjde čím dál tím víc nesmyslnější. Z několika důvodů. Já totiž nejsem žádnej módní guru. Vlastně ani nemůžu přinášet všechny ty módní trendy a pak je na sobě prezentovat pomaleji chápajícím, protože žádné módní trendy vlastně nenosím. Respektive se mi to občas stane nějakou neprozřetelností osudu.
Čím dál tím víc si všímám zajímavého paradoxu. Buď můžete Vy nosit oblečení, nebo oblečení nosí Vás. Občas potkám nějakou dívku, zakoukám se na krásný šaty a pak si uvědomím, že ta dívka za těma šatama vlastně není moc vidět. Někdy mi cuká ruka nad okouzlujícím kouskem, ale pak mi dojde, že to vlastně nejsem já. Dává to nějaký smysl?
Jó, móda mě baví. Není mi jedno, co si obleču. Řeším nad skříní všechny ty textilní rébusy.
Ale mám pocit, že už si jen tak nevyberu. Jsem nafrněná a ohrnuju nos nad nabídkou. Dokonce se občas přistihnu jak ohrnuju nos i nad leckterým postem na blozích. Všechno je to pěkný, trendy a sladěný, ale osobnost se mi tam zahlídnout nepodaří. Nebo je nesmysl hledat osobnost v nějaké kombinaci pár kousků textilu?
Taky se mi nechce pořád něco novýho nakupovat (dobře, tomu věřím jen částečně) a pokouším se zrovna oblečení v mém okolí eliminovat. Samozřejmě ho nahrazují nákupy pičičandiček, skleniček, lampiček a knížek, a to je jasný důkaz, že stárnu. Ale přece Vám každou z nich nevyfotím s popiskem. Nebo jo?

Jenže o čem to tady tedy je? A k čemu? Chcete si číst dlouhé (nebo spíš krátké) úvahy nad nesmrtelností brouka a prohlížet pár fotografických záblesků mého života?
Jsem já opravdu tak interesantní, že to na život jednoho blogu stačí? Asi se ješitně nechci vzdát svých 170 čtenářů, i když mi poslední dobou něco našeptává, že jim nemám příliš mnoho co říct.

Navíc, dokopat se k téhle úvaze mi pomohl hlavně fakt, že mám psát esej na sociologii.

6 komentářů:

  1. docela mi mluvíš z duše... baví mě se oblíkat baví mě fotit/se fotit ale blogy mě moc nebavěj... ani ten můj ani ty ostatních...

    OdpovědětVymazat
  2. já se třeba snažím sledovat blogy, kde tu osobnost vidím :) jináč by mě to nebavilo. a úvahy si klidně přečtu!

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě nekonči, já sem chodím pro inspiraci co číst, kulturu a tak. Tvoje oblečení se tu vyskytne občas a tak je blog v rovnováze...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, je to Tvůj blog, dělej, co chceš Ty, ne lidi. Tohle je Tvé a nejde přeci o to, zda máš 172 či 174 čtenářů ?!
    Kdo chce, si Tě najde, koho nebavíš, číst Tě nebude, ale o to přeci jde ! Nelíbit se každýmu, nedělat blogy, který vidím jinde ,)
    Myslím, že víš. A píšeš dobře, má to hloubku a smysl.
    Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. byla by škoda, kdyby se tu z toho stala hromada tvého krásného oblečení. mám ráda tvoji poetiku. i když jsem tedˇ tady hlavně kvůli tomu, že mám dopisovat scénář do školy.

    OdpovědětVymazat