pondělí 17. června 2013

Dnes


Ačkoliv mám vytrvalý pocit, že bych měla neustále dělat něco jiného, občas si uteču k beletrii. Při večerním stmívání na balkóně, doprovázena cinkáním hrnečků protější kavárny a milostnými avantýrami párečku holubů. Obě velmi dobré, dle mého skromného soudu. Šrámkové Hruškadóttir jsem milovala pro samozřejmou lehkost vyprávění, která se v některých pasážích objevuje i tady. A Třeštík, nebo vlastně spíš jeho máma, mi přiblížili jeden ze silných ženských osudů, které občas pro inspiraci potřebuju.

Máme tady léto. Hlavně na něj neklást příliš velké nároky, říkám si.

1 komentář:

  1. Hruškadóttir byla pecka, Zázemí mě nesmetlo tolik. Už jsem přečetla svoje higlighty jako opěvované Bohyně od Tučkové i Tygrovu ženu, zatím nic nebylo úplně dechberoucí. Líbí se mi Mr. Vertigo od Paula Austera a dnes jsem si koupila Dceru sněhu. To jen tak na okraj stránky :) hezké léto !

    OdpovědětVymazat