úterý 6. srpna 2013

Na tělo


Po dlouhý době dávám tělo všanc. Původní záměr byl vytáhnout se trochu novym trikem od Puktury, který jsem si koupila v rámci sebeodměn. (To vzhledem k výsledné fotce úplně nevyšlo) Přežila jsem totiž nekonečné množství hodin na rozpálené piazzetě ND v rámci Dyzajn márketu, chlazená jen pravidelným přísunem ledkávy, citronády a homemade ledčaje z přilehlých přenosných poboček prima kaváren.
Tak trochu jsem nejdřív měla tendenci kritizovat. (Jsem totiž extrémně kritická.) Říkala jsem si, že zajímavá móda nejsou barevný naušice z fima a strakatý, cípatý oděvy. Ale byla tam i spousta zajímavého. Zahrada na niti, Yo_Soy, Edicelidu, Kuzmarkt, kterej nám dělal příjemnou konkurenci a taky Punktura. Mám pocit,  že to je zrovna značka, která jako jedna z prvních přinesla do Čech myšlenku recyklování starýho oblečení, která teď frčí v kdejakým šourůmu.

A dneska, zrovna když jsem u východu ze Stromovky stíhala Karla, jsem v otevřených oknech přízemního bytu zahlídla stůl plnej šperků. Jo, byla to Zorya. A hned potom jsem viděla i Zdeňka Vacka. Tak mám teď VIP sousedy a pocit, že je mi nějakej jejich kousek skoro nadosah. Alespoň během venčení.

Žádné komentáře:

Okomentovat