středa 14. srpna 2013

Nadosmrti



Můj byt se proměnil na malou svatební manufakturu. Tak doufám, že si to ti dva do soboty nerozmyslí. Mimochodem jsem při tom všem plánování s nevěstou tak trochu nahlédla do svatebního světa. Je to vlastně pěkně výdělečnej byznys." Ten den přece musí být dokonalý!", tak přece nebudete škudlit a ten párek labutí a dvacetiposchoďový dort pořídíte.
Zjístila jsem, že existují weby, kde nevěsty rok dopředu ladí výzdobu se špendlíkem v ženichově kravatě a pak postují své stylizované fotky s modrým podvazkem v novomanželových ústech (není to americkej zvyk??).
Tahle svatba je samozřejmě ve stylu DIY, jak v okruhu mých kamarádů a pracovníků v socsféře bývá zvykem, ale onomu pověstnému znervóznění, zda všechno bude dokonalé neunikla ani tak.
Začínám být lehce nervózní a to to ani není moje svatba.

Co vy a svatby? Měli jste labutě, holubice nebo pávy? Ke slavnostní tabuli nebo na okrasu?A co šaty? Slyšela jsem, že letí Lazy Eye.

Nebo svatba prostě ne? Když mně to nakonec příjde stejně romantický.

1 komentář:

  1. Klidně svatbu jo, ale hlavně si to udělat tak nějak pro sebe ne pro ostatní. Úplně se mi příčí, když někdo musí mít hromadu věcí na svatbě hlavně proto, že to ostatní očekávají, že se to tak "dělá".

    OdpovědětVymazat