pondělí 17. března 2014

Okamžik medvěda



"Nepochybuji o tom, že každá vize lepšího světa se rodí ve fantazii žen. Všechno vlastně pochází z fantazie a je dost podivné, že školy nepořádají zvláštní kurzy, které by tuto dovednost rozvíjely, a že ani univerzity nemají fakulty, které by se této oblasti věnovaly."
Olga Tokarczuková, Okamžik medvěda.

Voní nám po pokoji vlhký prádlo. A byt je při pondělku tichej a klidnej. Slunce mně netáhá ven. A v ledničce zbyla ještě crcečka mlíka. Tak akorát do jednoho kafe. Takový malý zázraky. Pomáhají mi žít a přežít. Mám pocit, že v tomhle okamžiku můžu cokoliv. Jsem vládce všech světovejch moří. Škoda jen, že je to okamžik. Okamžik medvěda. A pak je spláchnutej vlnou povinností. A čas letí.

6 komentářů:

  1. Krásně napsaný a malý zázraky jsou super, taky je mám ráda a moc mi pomáhaj.

    OdpovědětVymazat
  2. okamžik medvěda je zatím dost super ;)

    OdpovědětVymazat