středa 15. října 2014

*


blbě se mi píše. blbě se mi chodí. po těch ulicích města, co už dobře znám. tam, kde mám v asfaltu vychozený chodníčky a kde jsou kočky hlav oblejskaný mejma podrážkama. tuhnu. je třeba každodenní rozcvička. jinak mi hrozí stárnutí. jinak už mi třeba vůbec nepůjde dojímat se. ale tohle funguje. pořád. příběh na papíře mi dělá dobře. to nadšení. ty pocity. to dobrodružství. vážně je v tom něco žravého. spojeného s potravou. v ušáku otáčím stránky a olizuju si prsty, jakoby byly opatlaný od kremrolovýho krému.

Za mně je nejkřupavějším soustem Denemarková. Ona je prostě dobrá. Doporučuju.
A ve čtvrtek snad doma v ušáku s novým Hájíčkem.

3 komentáře:

  1. Dějiny světla! (protože o tom světle to fakticky všechno je)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Dějiny světla se také chystám. Moc se na ně těším, tak doufám, že to nebude zklamání.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle nejkřupavější sousto jsem ještě nezkoušela, ale Denemarkovou mám ráda...i když jsem v tom dost sama. Krabičku kremrolí k ruce na ty její syrovosti a deprese .-)

    OdpovědětVymazat