pondělí 24. listopadu 2014

Hop!





Inspirována všeobecným nadšením z tisku. Dárky budou tištěné. Letos se prostě nějak těším. Vyřezávání do lina i do milana dělá velmi dobře přeplněné hlavě.  Nakonec vypadají ty nejjednodušší tvary nejlépe.
Velmi inspirativní je v tomhle ohledu blog Jen Hewett. Tisknete? A těšíte se?

7 komentářů:

  1. ano ano, těšim a jak...kde sháníš lino?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo z výtvarných potřeb, z Altamíry. Plát A5 stál asi dvacku. Ale už ho mám docela dlouho.

      Vymazat
    2. vidíš a já myslela, že to ani neprodávají, že se musí shánět s bouraček!děkuju!využiju!

      Vymazat
  2. Ten blog jsi mi neměla ukazovat....!!!! A ty peříčka....ach

    OdpovědětVymazat
  3. to je krasny! ja razitkuju linem na papir, na latku si nejak netroufam..
    a dik za objeveni noveho blogu s inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda vypadá to báječně, připomnělo mi to, že jsem před lety dostala od Ježíška k Vánocům sadu na linoryt...mám dojem, že první pokus ztroskotal na tom, že jsem místo lina použila starý vyhozený PVC..do kterého vůbec nešlo rýt, tak mě to uplně znechutilo...co používáš za barvy? Že bych dala druhý pokus:) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na papír takový ty nejlevnější polštářkový barvy, značka Artiste, asi za 40 Kč, na látku co jsem měla doma, nanášený houbičkou na nádobí a pak dvě nějaký polštářkový přímo na tisk.

      Vymazat