pátek 23. října 2015

Rukama






Odložila jsem hlavu. Posledních pár dní pracuju rukama. Ta slast. Vždycky jsem to tak měla. Moje ruce jsou zvyklé. A vcelku vycvičené. A teď si konečně zase přišly na své. Napadá mně u toho, proč jsem proboha strávila posledních několik let především s rukama na klávesnici a hlavou v učebnicích (stále doufám v závěrečné únorové rozhřešení). Trochu si vzorkuju, hledám ten správný postup, kombinaci a vzor. Já nejvíce nadšená z nejjednoduššího, ostatní samozřejmě z peříček. Co myslíte?

7 komentářů:

  1. Skvělý! Tu látku chci!!! Nechtěla bys jí natisknout o kousek víc? Všechny jsou super, ale pravda ty peříčka.....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zatím jen samé pokusy. Až toho bude víc a lépe...

      Vymazat
  2. Puntíky, teda spíš kolečka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ten poslední vzor, barvy i tvary!

    OdpovědětVymazat