čtvrtek 29. října 2015

Takovýhle nádhery




Kdoule. Takovýhle nádhery se mi dostaly pod ruce a já teď nevím co s nimi. Víte?

6 komentářů:

  1. Třeba tady:http://www.ceskatelevize.cz/porady/10614805433-herbar/214522160050005/
    o:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako Ádušičku mě taky napadl Herbář :) A u nás se letos jedna dávala do domácího kysaného zelí... Ale to ještě nedoporučuju, co když to nedopadne :D

    OdpovědětVymazat
  3. Klasicky se dávají mezi prádlo, kde krásně voní. Jedla jsem taky kdoulový džem, ale ten spíš hezky voněl než chutnal; trochu jako mýdlo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já je mám momentálně jako podzimní ozdobu na mé minizahrádce na pavlači, krásně voní...můj taťka z nich ale dělá kompot.

    OdpovědětVymazat
  5. Sup s nima do svrsku a spodku.. To je za malo prace spousta vonave muziky..

    OdpovědětVymazat