sobota 2. ledna 2016

happy a merry

Na kluky mám štěstí. A velký štěstí mám na přátele. Můžu bejt velmi šťastná za velmi podporující rodiče, kteří nade mnou kroutěj hlavou jen, když se nedívám. Mám kde šťastně bydlet a mám šťastnou ruku v sekáčích a bazarech všeho druhu. Šťastně jsem dorostla až do obstojné výšky a pomalu už důstojného věku.
Jen povahu mám poněkud nešťastnou. Přemýšlím i nad tím, co nevymyslíš. Obávám se i toho, co se nestane. Příliš si beru když se na mně někdo ošklivě podívá a chci od sebe pořád nějaký výkon. Samozřejmě teď trochu přeháním, ale jsou dny, kdy se tahle tvrzení vzdalují od pravdy jen trochu. Naštěstí, jak řekla i docentka Krykorková, se osobnost vyvíjí celý život. Tak si v roce 2016 zakazuju vytvářet příliš mnoho seznamů úkolů (úplně to nevydržím), vlastně si pro sebe vytvářet příliš mnoho úkolů i bez seznamu, přestávám měřit úspěšnost a neúspěšnost vlastního bytí a zkusím jen tak být, budu si dělat čas na svého kluka, přátele a rodinu a budu jim oplácet všechno to štěstí, co mi servírují, budu se snažit příliš se nesnažit a koupím si alespoň jednu kytku měsíčně. Bez výčitek!

Protože pravda je taková, že život může snadno proklouznout mezi prsty, jak mi jednou řekla babička. A to bych nerada.

3 komentáře:

  1. Nádherně napsané. Jsem taky takto nešťastná povaha.. rozumím.. babička má pravdu, to bych taky nerada :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsáno, vidím se v tom!
    Vše nej!
    L.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat