středa 3. srpna 2016

Byla svatba!

Byla svatba. A slibuju, že tohle je už úplně poslední příspěvek na blogu s touhle tématikou. Kdo už toho má plný zuby, ať to nečte a jde radši na pivo. Dávat na internety svoje svatební fotky je trošku obšírný, ale když jsem rozvážila všechny možnosti, nechala se poponést trochou té novomanželské euforie (viz. "Alespoň tohle jsem v životě zvládla", nebo "Dyť jsme to tak dlouho chystali...") a hlavně chutí ukázat je mým internetovým kámoškám (však vy víte), tak to prostě risknu i s čtenářskejma očima vsloup a hromadnym odchodem všech dekadentních intelektuálů.
 

 


 
 




Za mě nejlepší: Zmrzlina od Hlíny, káva od Flatwhite a catering Bez Ubrusu, kytky od turnovský Květérie, dokonalé fotografie od Báry a dokonale nedokonalé od Kristýny. A úplně nejlepší: pot a slzy všech našich kamarádů a rodiny, kteří perlili, zdobili, vařili, pekli, hráli na cimbály a zpívali "Love me tender" až do rána.



 
 
 
 
 
 
Ps: Ve dřevácích z Nily se výborně utíká před větrnou smrští, která se přehnala deset minut po konci obřadu a přidala tak ještě trochu vzrůša a sportovního výkonu do našeho svatebního dne.
 
BONUSOVKY:
 

 
 
 

28 komentářů:

  1. Sakra, a já si myslela, že jsem intelektuál. Úplně nedekadentně se rozplývám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A svatební šaty s kapsama... ♥

      Vymazat
    2. Ty kapsy byly zásadní, díky!

      Vymazat
    3. Sukně a šaty s kapsama mám najraději. :) Ušité nebo koupené?

      Vymazat
  2. To jako vážně? To není jen načančaný do filmu nebo pro fotografa? Krása střídá nádheru a mé oko plesá:) Gratuluju moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ta vichřice si s tím potom trošku pohrála, ale dopadlo to dobře.

      Vymazat
  3. Nádhera! Díky moc! Se kochám pořád dokola:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný! Já rozhodně nejsem žádnej intelektuál, zato jsem nadšený svatební kochač, a tady se mi udělalo fakt moc hezky... Úžasná kytice, místo, krátkovlasá nevěsta s věnečkem... Paráda. Já bych klidně brala další svatební chlubnu...;-). P.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme moc:)!
    Já se taky kochám.
    Ať Vám to spolu hezky šlape♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Kochám se, moc sympatické jste to měli. Přeji vše krasné a šťastné, společně :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  7. až mi vyhrkly slzy . / že je tu něco jinak / . děkuju za odkazy, květiny nádherné !
    slušelo Ti to .

    OdpovědětVymazat
  8. neni to v Mnichově Hradišti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je! V bývalém kapucínském klášteře.

      Vymazat
    2. To je sranda, čtu váš blog už 4 roky a nakonec máte u nás svatbu. Teda pokud to není i u Vás :))Martina

      Vymazat
    3. ///Když jste chtěla tip na dort, hned mě napadla naše cukrárna - měla jsem od nich dort s živým vřesem, přesně podle představ.Ale říkala jsem si, že budete mít svatbu určitě v Praze.///

      Vymazat
  9. A já pořád vyhlížela a tajně doufala, až jsem se konečně dočkala - děkuju! Jsem uspokojena:)...
    PS: Gratulace!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc všem za nadšení a gratulace.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc gratuluju!

    Krásný! všechno!

    ale nej jsou ty šaty s kapsama, měla jsem v hlavě dost podobné, ale nakonec nebyl čas na šití...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mojí historii výběru šatů budu vypravovat až po pár panácích, ale tyhle byly skvělé.

      Vymazat
  12. Gratuluju! Krásné, něžné. Soňa fanynka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen nepovídej a pojď radši na kafe!

      Vymazat
  13. Úžasná atmosféra sálá z těch fotek. Gratuluju.
    Můžu se zeptat, odkud jsou ty šaty? Jsou nádherné.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z COS, myslím, že pořád k mání a s teniskama nositelné i mimo svatební veselí.

      Díky!

      Vymazat
  14. Nech vaša láska stále rastie!
    PS: Vždy som mala kritérium na kúpu topánok ...aby sa v nich dalo utekať:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Po dlouhý době jsem projela svoje oblíbený blogy a hned narazím na svatební post. Sama jsem se vdávala na začátku června a doteď z toho žiju a všechny svatby kolem sebe prožívám ještě víc než dřív. Líbí se mi šaty, místo, kytky, všechno, aach :))

    OdpovědětVymazat
  16. krásní jste! společných úsměvů dostatek, přeji. L.

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluju a za mě super jste to měli..všechno od šatů po výzdobu a místo!!!

    OdpovědětVymazat