sobota 10. září 2016

Osuduvosti polštářů

Dva HACUBOKU polštáře, které potkala v osudu větší míra nedokonalosti, než bych chtěla. Vlastně to není vidět (károvaný má lehce vycentrovaný potisk a džínovinový malou barevnou nestejnost na látce), ale k prodeji nejsou. Tak mě napadlo, jestli jim nenajdu nový domov tady?
 
Ano, první give-away tohoto blogu. Pokud by se vám domů hodil polštář z mé dílny a netrápí vás nutkání po dokonalosti, stačí si vybrat, který z nich víc sedí vašemu obydlí a nechat mi pod článkem komentář s čímkoliv chcete, ale hlavně s vašim emailem a vybranou barevností. Příští víkend pak vylosuju dva komentáře a povlaky pošlu.

 

1. Něžné káro, má zadní stranu ze světle růžové bavlny s kapsovým zapínáním.
 

  
2. Džínovinový, má zadní stranou z indigově kostkované bavlny s kapsovým zapínáním.
 
 
 Oba dva jsou na výplň rozměru 50x50 cm a za sebe doporučuju péřovou výplň z Ikei, díky které jsou polštáře opravdu nadýchané, poskytují oporu a cena mi přijde velmi milá.

Na ty, co k prodeji jsou, se můžete podívat na hacuboku flér nebo facebook.

37 komentářů:

  1. Krásný den přeji! Mě by se líbilo do mého imaginárního domu něžné káro. Nedokonalosti zdar. bohdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná nedokonalosti buď pozdravena...nádherné něžné káro :) andrea.bartkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. modrý by se mi líbil )
    drink.more.tea zavinac seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Těžká volba, oba jsou nádherné. No, asi bych víc chtěla ten modrý. Jitka
    j.mayerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ááá, já chci ten modrý!!! Moc, moc:-). Polštáře jsou úžasné! oringle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych jim nabídla vřelé každovečerní objetí, handicapy nevadí, naopak každá originalita vítána. Prosím modrouše.
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. No ano, také bych si moc přála jedno handicapované hacuboku! Pokud se zadaří, prosím nejraději něžné káro. buchticek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Oba sú super, ale pre mňa jemne ružová a káro 😊.A chybicky krásy sú viac než vítané! sasapadej@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Hacuboku-krása,pro mě kostička Dana minkaholanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. jsou parádní! do našeho modrého příbytku by se nám hodil modrý.
    54321@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, objevila jsem váš blog nedávno díky Soni Malinové...prosím, pište častěji! Vaše fotky i věci na fléru jsou krásné. Kdybych si měla vybrat polštářek, tak modrý je můj favorit!
    stryckova.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Oba jsou krasne, diky za tu prilezitost soutezit. Pro me dzinovy. Pekne dny Iveta
    (iveta-kostalova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Oba jsou krasne, diky za tu prilezitost soutezit. Pro me dzinovy. Pekne dny Iveta
    (iveta-kostalova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Krasa strida nadheru! Jestli budu mit stesti, preju si ten modry. A kdyz nevyhraju, poslu k vam na Fler Jeziska:) At se vam dari!
    Jitka
    jitka.modlitbova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou úžasné...přála bych si něžné karo.:-) ivetabockova66@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se líbí ten modrý dvorakovazuzana02@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Jeden krásnější než druhý, žádnou nedokonalost nevidím ;) Objevila jsem Vás nedávno, díky Rose a moc se mi líbí co tvoříte. Mějte se krásně :) Petra cevepe@seznam.cz
    PS: moc se mi líbí ten kárečkový s růžovou

    OdpovědětVymazat
  18. Ač jsem na modrou nikdy moc nebyla, tak ten Váš modrý je nádherný...přeju si
    Veronika V., v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krasa takrka dokonala! Pokud se na me usmeje stesti, preju si nezne karo. Hezky den,
    Eliska (eliska.vysatova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, jsou bezva oba, těžké se rozhodnout... ale kdyby náhodou, tak bych brala asi první něžně károvaný. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Džínovinový modrý. Hodil by se k tomu horčičnému co mám doma.) Zřídím jim tady showroom a budu ti dělat reklamu před každou návštěvou. Více polštářů, více psaní! Novosonia@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  22. Oba splňují požadavky na kategorii "O čem se mi zdá" a v nedokonalosti se budem zdatně doplňovat.
    Lezi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Mám ráda dokonalé nedokonalosti.
    Když se štěstí usměje,tak růžová a káro.
    Budu se těšit na další řádky tu...Děkuju Gréto.
    rez.pe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Modrá je dobrá! A tenhle blog ještě lepší... ;-)
    ivana.cambalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. jdu nakouknout a napsat, že jestli někdy napíšete knihu, těším se na ni už teď. a štěstí zkusím. Káro s růžovou, prosím. lenka.kotaska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Dzinovy je jak oblacek! Bavi mne Vase ctenarske deniky a taky fotky co nakukujou do oken a pruchodu z Vasich prochazek mestem. Zdravim z Turnova Kristyna cristin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Vaše polštáře jsou originální, stejně jako Váš blog. Děkuji za zase trochu jiný pohled na život... Džínový modrý, kdybych měla štěstí :-). Katka Jarkovska.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Snad, že jsem ještě nic nevyhrála, pokouším štěstí pořád a znovu- ale zase neštěstí ve hře, štěstí v lásce, což taky není k zahození- na barvě nezáleží..co zbude Simi skubcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. ..ja by som ,ak by som mala toľko šťastia,prosila ten krásne károvaný,dokonalý vankúš.
    Pekný deň!
    Lucia
    janickova.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Já bych se hlásila o ten kostkovaný. evulekotule zavinka seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. helena.mraz@seznam.cz Prosím ten modrý.

    OdpovědětVymazat
  32. Prosím osudové káro! Kuju. dasac139@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Třeba se na me (a můj gaucik) usmeje stesti... ten modrý. Oba jsou krasne!
    Lucie-musalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Jdu asi pozdě, ale alespoň pochválím, oba jsou krásné! A že jsou nedokonalé? Nejsou právě tím dokonalé?
    Nám by se do bytu hodil modrý, ale i ten kostkovaný je nádherný.
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Krásné a neopakovatelné, děkuji Petra
    petra.lans@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásne vankúše, páči sa mi, že nie sú úplne dokonalé, veď to nerobil stroj...
    Veľmi sa mi páči ten károvaný s potlačou.
    Prajem pekný jesenný deň,
    Aďka

    nicolete@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  37. Kdyby u nás našel domov ten džínový to by bylo žůžo :) b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat