neděle 20. listopadu 2016

Nafrněná a Překvapená

Velký holky už Ježíškovi nepíšou. Musí se hádat a domýšlet a vciťovat. Já hádám ráda. Baví mě vymýšlet dárky pro své milé, řešit co se jim hodí, jak to zabalit, kde na to vzít (poslední dobou jedeme skládání se na jeden eňo ňuňo dárek v okruhu kamarádů). Užívám si to a myslím, že se často trefím. Ale je pravda, že mám fajn obdarovávané, kteří nejsou nafrněný.

Já nafrněná jsem. A jsou věci, které přes práh bytu, na sebe nebo okolo sebe, prostě nevezmu. Nejde to. Fakt. Muž začíná vypadat poplašeně a nesystematicky sonduje. Jenže já jsem nafrněná a ještě chci bejt překvapená. Příjemně. Tak nepovím. Ale vám jo. Jestli máte doma někoho jako já a máte ho i přes to všechno rádi, pár mých lásek/materiální obžérství :


Vlněné koberce Pastva od Durchduo, které jsou vyrobené v Čechách z místní vlny. (hodiny od nich jsou taky skvělý)


Květinové předplatné nebo poukázka na kytku od Loukykvět.


Něco na krk od Cetky.


Lněné povlečení Vydra a Volkmer. (nebo alespoň jeden polštářek, vzhledem k cenám lnu)


 Dóza Ema Mamisu. (a vlastně cokoliv od nich)


Konvice Hario (nebo káva z dobrý pražírny)



A tahle halenka od Jakoby.


Můj poslední tip jsou Ponožky od babičky, které můžete koupit tady.

7 komentářů:

  1. Po lněným povlečení taky toužím...tajně:-). Možná někdy sama sobě pořídím. Vloni v létě jsem zainvestovala a pořídila do obýváku lněné závěsy. A i když to babička komentuje slovy "zmačkaný hadr" je to moje láska.

    OdpovědětVymazat
  2. Loni jsem dostala šperk od Elišky lhotské a to bylo velké a krásné překvapení a taky konvičku Hario.
    Vlněné koberce jsou tak krásné, že bych si je přitloukla na stěnu jako to mají v Rusku.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, přesně po tomhle náhrdelnmíku od Cetek toužím....

    OdpovědětVymazat
  4. přesně tuhle růžovou cukřenku dostanu od maminky:)a já dostala první tři roky vždycky vonný tyčinky a stojánek na tyčinky ze sanu babu. a nafrněná jsem byla dost. teď máme knížkovou dohodu a je to dobrý:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Jsem taky nafrněná, takže všem říkám, že materiální věci vůbec nechci. Toužím po zažítcích: kurz (jazykový, kuchařský, šicí...), výlet, masáž, koncert. Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tenhle seznam bych mohla okopírovat. Cetky miluju (a nosím), černých (a bílých) halenek není nikdy dost a lněnému povlečení jsem letos úplně propadla. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Konvice Hario (nebo káva z dobrý pražírny) - tohle mi připomnělo super stránku www.kofio.cz, kde se dá porovnávat a kupovat káva z více pražíren :)

    OdpovědětVymazat