středa 23. listopadu 2016

Okýnko č. 20


Okýnko č. 20 "Předadventního" kalendáře. A vypadl na vás polštář Hacuboku místo čokoládičky. Sladkej ale je. Světle šedá s růžovou. A autorský sítotisk "Kroupy". Pro něžné typy. A to jsme vlastně všichni ne? Alespoň občas.

Pokud ho chcete, včetně péřové výplně a cesty poštou až za vámi:

* napište mi do komentářů kontakt na vás, a jestli chcete, i co vás poslední dobou rozněžnilo a jestli si polštář přejete pro sebe nebo ho chcete někomu darovat
* budu ráda za laik na Hacuboku Facebooku (pokud ho máte)

Výherce vylosuju v neděli 27.11. a vyhlásím na facebooku.



223 komentářů:

  1. Jeee, je moc pekny. Zkusim stesti. Polstar bych urcite rada k nam domu:-). Rozneznilo? Tak prvni, co me napadlo, to je asi vzpominka na pohled, jak nase dve ratolesti spolecne trunily na WC - jeden na zachode, druha na nocniku - a povidaly si:-). Je jim 3 a 6 a spis se postuchuji, tady to bylo misto spriznenych dusi:-), pro me hezky pohled:-). Diky. M.
    info@nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby byl s modrou, tak si ho úplně a naprosto sobecky nechám!:-) Že je růžovej, dala bych ho své neteři, protože je to právě ona, která mě naposled rozněžnila. Je to už vlastně velká slečna, a velmi mě těší, jak se upřímně zajímá o to, co dělám... oringle@email.cz P.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný polštářek, taky zkusím štěstí. Nechala bych ho jedné ze svých 3 dcer - a to jsou právě ony, které mě často rozněžní. Dáša - padanebe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se rozněžňuju několikrát denně, nad tou naší ratolestí. Úplně nej je asi pozorovat ji když usne :) A polštářek by putoval asi k ní do nového pokojíku, který jsem ladila bílá/růžová/šedivá - takže jasná volba :-) Hezký den. o.k.hanicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, nejvíc rozněžnit mě dokážou děti (stejně tak jako nejvíc vytočit samozřejmě). Polštář bych si nejradši nechala, i když se nám k červené pohovce opravdu nehodí, ale chceme si koupit novou, tak bych ji kdyžtak ladila k polštáři :) V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ...první vločka, která dopadla na špičku nosu...největší radost budu mit já....asetinska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je krásný! Jitka (j.mayerova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. Co mě rozněžnilo? Jednoznačně hlídání mojí neteře.... a polštář bych si s dovolením nechala. Protože ten původní do dílny nedorazil....:-(

    OdpovědětVymazat
  9. Poprvé ovírám okýnko a vyjímečně myslím na sebe. Rozněžněná růžová a kroupy k obědu:) Co mne poslední dobou rozněžnilo? Děti nemám, ale 3 minuty se mazlení se skoro roční Nikol, už to není miminko a setkání po půl roku, je vzácností. Krásný den, Eva eva.bad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna včera jsem se rozněžňovala nad látkama, ze kterých budu šít patchworkové povlečení pro holčičku kamarádky. Jsou jemné, něžné, tak jak to má být :) Polštář bych si sobecky chtěla nechat, ale protože logicky mám všeho dost, pokud se na mě usměje štěstí, daruji ho mé nejmilejší E. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle mam vyhlidnuty uz dlouho, takze ten by u nas zustal. ;) posledni dobouse roznehnuji nad mym synem, ktery naprosto v pohod prijal nasi druhorozenou a porad ji mazli a liba. :)
    Yayaathome15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Rada by som si ho nechala.. roznežnujú ma moji muži doma, les a náš pes .)
    tereza.pilmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Me nejvice rozneznuji nase dve cacorky 1,5 a 3,5roku. Jsou to male zeny se vsim vsudy. Polstarek bych darovala manzelovi a pak mu ho potaji brala 😝
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mě rozněžní zaručeně naši dva kocouři, jsou to dvě chlupaté, terapeutické kuličky. A polštář by se nejlépe vyjímal v naší domácnosti, L. Lada.Sadilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. polštář bych si nechala, protože je nádherný a přesně ladí do našich domovských barev, rozněžní....? když jsem nad tím slovem přemýšlela, až jsem se lekla, jestli nejsem v poslední době až citově plochá, ale spíš to už bude s příchodem středního věku i nastupující skleróza, doufám, protože si žádný rozněžňující moment z poslední doby nedokážu uvědomit. Možná nějaký film, kniha, ale stabilní něžnost u nás doma představují dvě spící zvířata - kocour Jonáš a pes Andy. toffo.toffo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. No tak ten polštář je boží. Ráda obdarovávám, ale tento bych si nechala, už jen proto, že si sama tisknu, maluju, batikuju polštáře a vím, jaká je s tím práce, i když krásná. Vždycky se těším na ten výsledek. Barevně by se mi hodil moc, takže doufám......Díky za krásnou GIVEAWAY.Děti moje mi rozněžnují každý den a hlavně, když mi řeknou: Mami, mám tě rád/a. To je to nejkrásnější. martinaczech@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mě by stačil bez peří, jinak by mě to spíš rozplakalo a rozkýchalo, než rozněžnilo..
    A nejvíc mě rozněžnilo, když se mi minulý týden starala jedna andulka o druhou umírající a čistila ji :( Bylo to od ní krásné, ale bohužel ta druhá už byla stará.

    OdpovědětVymazat
  18. Polstarek bych dala dcerce do pokojicka :-) byla by nadsena :-) a rozneznila jsem se kdyz jsem zjistila ze cekame druhe miminko :-) Hajkova
    Haj.denisa@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Naposledy jsem se rozneznila nad svými dětmi, které tady v Irsku naprosto samozřejmě a s nadšením zpívaly českou hymnu. Osud polštářku bych si ještě rozmyslela😉 iva5ko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Polštář bych dala dětem, polštářů není nikdy dost :-) Před několika dny jsem se rozněžnila u jedné knihy. janicka.b@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Polstar je krasny, nechala bych si ho:) v poslední dobe me rozneznuji prvni krucky syna...x-) pospisilova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný! Pro dcerku, která mi rozněžnělé momenty daruje každý den, je neuvěřitelné, jak roste každým dnem a stále mě překvapuje. Naposledy dnes při snídaní ani ne ve 2,5 letech, se po dojedení obrátila na tátu a tak krásně se ho sama od sebe zeptala, jestli mu to chutnalo...
    Renata Skolilová SkolilovaR@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. pro koho ještě nevím..ale jestli je péřovej, tak asi pro sebe :-D
    rozněžňuje mě dvouleťák...v plné síle:-)
    Tereza
    halllie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dnes ráno mě rozněžnila kromě dětí klubajících se z peřiny (to každé ráno) ilustrovaná veverka v jedné dětské knížce. Ehm. :-) Polštář bych si mileráda nechala.
    z.streichsbierova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych si prosím polštář pěkně krásně nechala pro sebe a svou ložnici, ve které od června spávám po dvaceti letech zase úplně sama (vyjma kocoura Kikina a nebo jednoho ze synů, kteří už stejně radši spávají ve svém). A vůbec, vůbec bych se teda za společnost měkkého fešáka nezlobila :-)

    reena.de@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Markéto, Váš kroupový polštářek vypadá úžasně něžně a myslím, že by se mu nejvíc líbilo u nás v ložnici! (sobecká chvilka, haha) Hezky by ladil s naší pudrovou zdí. A co mě v poslední době nejvíce rozněžnilo? Po pravdě asi první sníh, který ale bohužel moc nevydržel. Vždycky si totiž vzpomenu na dětství, milovala jsem naší zasněženou zahradu...

    Lucka hrabakovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný polštář :). Jsem sice darovací člověk, ale tenhle dáreček bych nadělila pod stromeček sobě do nového bytečku :).
    Markéta
    Fialova.Marketka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Polštář je něžnost sama. Putoval by k mé pětileté baletce do pokojíčku. Tak bych se
    na
    něm k ní mohla
    večer přitulit při čtení knížky.... Díky. Tereza (tersa@atlas.cz)

    OdpovědětVymazat
  29. Včera mě rozněžnili obě děti, když svorně ruku v ruce spali vedle sebe v posteli. Polštářek bych věnovala rodičům do nového obýváku, protože barevně by jim tam parádně seděl. Jana
    jana.zdvihalova()email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. aaach, hacuboku polštááář...rozhodně bych si ho nechala...rozněžňují mě mé drahé dcérunky, denodenně, zvlášť když jedna druhé mlátí něčím do hlavy;), ale i tak si představuji jak si jednou budou oporou...krásný advent přeji...Hanka...buchticek[zavinac]gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Každé ráno mne rozněžňuje má dcera, která mne pusinkuje až do úplného probuzení :-)A polštářek bych dala do naší společné postele :-)Alena
    srbkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ane.tte@seznam.cz
    Vždy mě rozněžní můj Matěj 10m. I když se člověk někdy zlobí a je unavený, stačí jeden úsměv a špatná nálada je tatam.

    OdpovědětVymazat
  33. Já mám štěstí v lásce... ale i tak to zkusím. A kdybych náhodou vyhrála, polštář bych si nechala pro sebe. Do nového (starého) panelákového holobytu. Zuzana alias makepeace make-peace@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Dobry den, zkusim stesti, v roznezneni se pravidelne rozjizdi ma dcera, kdyz se strachuje o sve plysove muchlaky do postele, co asi delaji, kdyz je ona ve skolce.... (to mne tak nebere, ale aspon jim vymyslime ruzny historky a dobrodruzstvi) a taky se rozneznuje nad kazdym malym kaminkem, ktery ji najednou neco pripomene, nebo proste jen proto, ze je tak "pidimalickej" - a to mne dostane vzdycky, asi abych se nezapomnela porad divat kolem sebe.... Vas blog ctu rada, hlavne jak se prochazite, fotite, pijete kafe v kavarne a zaznamenavate si knizky, ktere ctete - je to velmi osobni a prijemne. Piste dal. cristin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Polštář bych si určitě nechala! Máme novou šedivou sedačku, tak by se sem hodil.A růžová-prý budeme mít holčičku, tak by byla polovina i pro ní :D

    OdpovědětVymazat
  36. Polštářek by byl u nás asi rodinným vlastnictvím, moje dcery by mi ho dlouho nenechaly bez povšimnutí:-)A momentálně mě rozněžní všechno, potřetí těhotná, takže naposledy Stardance pro konto Bariéry, ty příběhy byly něco na mě...
    j.mur@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Hezký den, polštář by pasoval do pokojíku. Rozněžňují mne holky a samazřejmě i manžel. Nejvíc, když s dcerami lumpačí a ja je natajnačku pozoruji. Pavla

    OdpovědětVymazat
  38. Nechala bych si ho do domku, který si stavíme a snad brzy i budeme bydlet :)

    OdpovědětVymazat
  39. Misiko@seznam.cz

    O polstarek si zahraju, asi by to byl dárek..

    OdpovědětVymazat
  40. Polštář je moc krásný. Dala bych ho kamarádce jako dárek. :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Zdravim:)
    Posledni dobou me pravidelne roznezni dcerka,kdyz dava pusinku mimi(na me rostouci brisko:). To mi prijde strasne roztomile. Polstarek bych dala ji.
    horakol@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  42. wow, díky, bude pro mě na každodenní rozněžnování, pokud mi ho nešlohnou mí něžňáci co mají rádi jak říkáme u nás "bulínky"
    ivana.tvrdonova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Pokud by se na mě štěstí usmálo, tento nádherný polštář bych darovala své dceři - hodil by se jí do pokoje. A naposledy mě roněžnila štěňátka od našich sousedů. Mají jich šest a jsou to takové malé batolící se kuličky. Přeji klidné předadventní období. Renata (renata.krejci@volny.cz)

    OdpovědětVymazat
  44. Sobecky bych si ho nechala, je nádhernej :) Terka tereza.glocova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  46. Mně denně rozněžňuje dvouletý syn, který začná mluvit, slovy: Mamíííí, jo? :-) Polštář bych darovala mamce. :-) Díky za možnost.
    katerina.klasterecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Krásný den, mě teď rozněžňuje každé pohlazení bříška, do Vánoc čekáme velký dáreček :D Polśtář je krásný a asi bych si ho nechala, zútulnil by náš ještě ne úplně zařízený domeček. Krásný předadventní čas všem... Iva
    ivusicce@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. moc pěkný polštář ...Mno a komu bych ho darovala nooo asi nikomu nechala bych si ho a dokoupila k němu ještě váš hořčičný :-D melkr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Dobrý den,
    polštářek bych si též nechala:) Rozněžňují mě asi nejvíce děti, když spí a všude je klid...:)
    Terka (terezek@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  50. Každý kopaneček v bříšku mě rozněžní ;) polštářek bych věnovala přítelkyni, která mi moc pomáhá! gimi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Dobrý de, jak tak pročítám komentáře, tak zjišťuji, že se budu hodně opakovat. Ale většina z nás jsou matky a ty mají o rozněžňování postaráno :) Já jsem čerstvou maminkou a tak malé miminko a hormony pochopitelně dělají svoje:) za poslední dobu mne ale, kromě úsměvu mého syna, rozněžnila ještě jedna absolutní hloupost. Brambůrky :D No vážně, brambůrky. Můj přítel není omlouvací typ, nikdy to nedělá. Ale nedávno trochu přestřelil, tak místo omluvy, přinesl moje oblíbené octové pringels :)
    Jinak polštářek si nechám sobecky pro sebe, protože chci něco mazlícího do postele :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyhormoněný matky můžou dvakrát :D
      vladuska123@centrum.cz

      Vymazat
  52. Polštář je tak krásný, že bych neměla sílu se ho vzdát...možná dětem bych ho půjčila, ale jen, když by mě ten den rozněžnily:) Veru z blogu Pie in the sky...(veru_b@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  53. dobry den, rozneznuju ma urcite najviac deti :-) vankus by som si najradsej nechala ja, velmi by sa mi farebne hodil :-) je krasny
    Barbara

    OdpovědětVymazat
  54. Ano, ano, i u mě to bude stejné, nejvice rozněžnit mě dokáže má dcera. Omlouvám se za neoriginalitu, ale není na světě nic opravdovějšího než tahle vzájemná mateřská láska :)
    Polštář bych chtěla pro svou kamarádku Báru, která se bude stěhovat do nového bydlení a zrovna takový bz se jí rozhodně hodil. :)
    Lenka
    bystra.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Nejvíce mě v poslední době rozněžnili moje 2 dcery....
    r.harabisova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Áno, aj mňa roznežňujú moje deti, a vankúš by som darovala mojej dcére, bpisecna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Děti... jak jinak :-)
    Přeji hezké rozněžněné dny
    martina.jirovska(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Dobrý den, rozněžňují mě moje holky a vaše polštáře.Už dlouho je okukuji.
    Dárek nebo si Ho nechat pro sebe. To by bylo velké dilema:-) misadankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Je, ten je fakt boží .. sobecký bych si ho nechala pro sebe a měla ho v obýváku na svém místě :) Rozneznezit mě dokáže muj syn, stačí když přijde a jde je mne do náruče a dá mi pusu .. no a pak jsem vcekj namekko, když vidím, jak se někdo k někomu chova opravdu krásně, trošku mi přijde, že se na to zapomína.... děkuji
    Katka.sramkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Nojo, je to asi neoriginální, ale rozněžňují mě moje děti, hlavně ta mladší....co je roztomilejší než miminkovské faldíky, vlásky, bezzubý úsměv :) a díky za soutěž!

    barboracervinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ať bych ho dala komukoliv z mých nejbližších, skončil by určitě v pokojíčku mé 3,5leté dcerky Amálky - mně by ho sebrala, babičky i prababičky by jednoduše uprosila s tím svým slaďoučkým výrazem :D Stejně je to moje největší láska na světě, tak jestli ho vyhraju, poputuje rovnou do pokojíčku (i když možná se na chvilinku zdrží pod stromečkem) ;-) A samozřejmě mě rozněžní vždycky ta moje princezna - ať už jen tak přijde a obejme mě, řekne "mám tě ráda" nebo "ty jsi ta nejlepší maminka na světě"... no myslím, že každá maminka chápe :D Přeji krásný den! Kateřina Tomíčková; tomickova.katerina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Mě poslední dobou rozněžní kde co, asi stárnu :-) Těžko vybrat jednu věc, třeba tento polštář je krásně něžný..tak zkusím štěstí v soutěži. Hezký den, Dana
    dana.kolkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Dobrý den, ten je bezbadnej! Poslední roky jsem pořád vymýšlela, jak zařídit a zútulnit pokoj dětem, tak se přiznám bez mučení, že tohodle fešáka bych si nechala pro sebe. A rozněžňuje mě téměř cokoli, ale naposledy jsem byla v tom příjemném rozpoložení včera na koncertě v Rudolfinu, když moc šikovný klavírista Martin Kasík hrál mého milovaného Janáčka.
    Pěkný den!
    Eliška (eliska.mazancova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  64. Stejne jako vetsinu ostatnich me rozneznuji vlastni deti. Polstarek by sel do nasi spolecne loznice, abychom se z nej mohli tesit uplne vsichni. bbudulinek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Rozněžní mě dobré konce. Nalezená východiska. Potěšil mě pohled na Dokonalost kruhu. A kapky bych si s obdobnou radostí nechala. ivcanov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. O polštář bych asi svedla bitvu se svými čtyřmi dcerami :)
    Rozněžnit mě dovedou kromě malých dětí zvířata.
    Lenka
    lenkamato@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Děkujeme za soutěž! :) V poslední době mě nejvíc rozněžňuje můj osmiměsíční syn. Pusinky, které ode mě každý den dostává ani nepočítám. Často mě rozněžňuje i nějaký kvalitní romantický film. A polštář bych darovala naší skvělé babičce, které by se perfektně hodil do ložnice. Přeji krásný advent. :) Lucie Skřejpková (email: lucius.shine@seznam.cz) Na facebooku jako Luci Es.

    OdpovědětVymazat
  68. Polstar je krasny. Jinak me kazdy den roznezni muj syn. Pekny den. liskova.mr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. rozněžňuje mě představa vánoc v šesti, už podruhé! ty očička a ten nejmenší, jestli vydrži nesahat příliš zhurta na stromeček. gebin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Krásný předadvent! Rozněžnila jsem se právě teď - při projíždění oblíbených blogů kojím (jinak na to není moc čas... myšleno na blogy:-))a můj malý princ na mě občas hodí neodolatelný úsměv... A polštář bych si chtěla nechat zcela sobecky pro sebe, mám na polštáře asi trochu úchylku: různých polštářků a povlaků mám hafo, ale Hacuboku ani jeden a to bych ráda změnila! Mějte se fajn! Janic (janazrnikova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  71. Polstarek je moc krasny. Zkusim stesti:-) Dekujeme za soutěž a preji hezky advent. m1985@post.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Polštář je moc pěkný, děkuji za soutěž. A jinak mě rozněžňují mé děti, jak jinak:-)
    Lucie (lucajdytvoreni@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  73. Přeji hezký den,
    s polštářkem je to dilema, jeden už od Vás mám, tak bych mu nejspíš pořídila bratříčka:)
    Mě rozněžňuje každou chvilku můj syn, přítel a taky naši tři psi...ta jejich psí očka a taky dojemný film nebo knížka.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Děkuji za bezva soutěž 😉 rozněžní mne vždy můj syn, ten jeho kukuč, úsměv. ...co více si přát ❤
    Na FB si Tě najdu.
    Krásný den, Štěpka
    Balkova.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ten polštářek je krááásnýýý.. darovala bych ho dceři, byla by určitě stejně nadšená jako já. :-)
    Krásný předvánoční čas.
    Lucie J.
    brutnikita@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. ten je krasny!! hodil by se mi do noveho bytu!! ;)
    mne ted rozneznuje moje miminko, to je jasny :)
    krasny advent
    Lucie
    competluc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Asi bychom se s dcerou podělili ;)
    Rozněžňujou mě děti moje, cizí, jsou to zajímavé příběhy :) Martina
    barabasca.made@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Asi bych si přikoupila ještě jeden, aby u nás nebyl sám :-)
    Rozněžňuje mě dcera, každý den mě překvapuje...
    FB nemám, ale budu šířit ústně...
    alena (maeba@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  79. My se budem teď v prosinci stěhovat,takze by se mi určitě hodil do nového bytu :) rozneznuje mě můj syn,s kterým trávím nejvíce času :)
    MK.Michaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Dobrý den, objevila jsem Vás loni, ale prectenou Vás mám celou. :-) Polštáře jsou krásné. Pokud by se na mě štěstí usmalo, tak tento krasavec určitě zůstane doma. Třeba bude přítomen mému pravidelnému roznezneni při pohledu na spící dcerky (v naší manželské posteli....) ;-) jana-brtnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Rada bych věnovala, ale jak to dopadne nevim, protoze me uplne rozneznil :-)
    Akinorevs@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Taky zkusím štěstí. :-) A co mě naposled rozněžnilo? Určitě pohled na čerstvě narozeného synovce. :-) A polštářek bych si asi nechala. :-) Je krásný. Jana
    zaleska.j@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Mě rozněžňuje pohled na ten Hacuboku polštář - jako fakt :-))))
    Ale když předevčírem vypadl čerstvě pětileté dceři první zub, byla jsem děsně dojatá.
    aschauerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Ten je moc hezký, šel by dcerám do pokojíčku, protože jsou to ony dvě, které mě rozněžňují :-) Třeba když se na ně jdu v noci podívat a ony spí společně v posteli :-) Díky, Kristína (Tinka333@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  85. Dobré odpoledne, mě dokáží nejvíce rozněžnit mé dcery a právě pro ně by polštářek byl.�� VeronikaCer@email.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Rozněžňují mě děti. A kojení. A polštář bych dala kamarádce:) Soňa (novosonia@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  87. Já se pravidelně rozněžňuju nad svým mužem nebo psem. Polštář by byl skvělý do našeho nového domu. bohdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Polštářek by byl pro mou švagrovou ke kulatinám a nejvíc mě rozněžňují moje děti .hezký blog přeji krásný advent Gabča. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Rozneznuje me momentalne vse, lezim v porodnici, vedle me moje krasna holcicka, muzu na ni oci nechat😍 Polstarek by byl samozrejme pro ni.. Petra (petrafai@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  90. Polštář bych si sobecky nechala:-)))
    winter@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Opravuji mail winterh@seznam.cz omlouvám se

    OdpovědětVymazat
  92. pro sebe :))
    rozněžnilo mě naše další miminko v bříšku, díky kterému také vybírám v galanteriích látky na nové polštářky, zavinovačku... a to všechno v jemným něžných barvách.
    díky
    lucie
    eiben@post.cz

    OdpovědětVymazat
  93. asi pre seba a možno sa podelím s priateľom :D sabova24-gmail-com a roznežňuje ma aktuálne príchod Vianoc a všetky tie milosti okolo nich, tak to je to každý rok a počas celého roku ma roznežňuje moje chlpaté 4nohé zlatíčko Max ZuZu

    OdpovědětVymazat
  94. Já se teď pravidelně rozněžňuji při ultrazvuku našeho druhého miminka. Až tak, že si vždycky zapomenu říct o fotku. :-) Polštářek je tak pěkný, že bych si ho asi nejradši nechala:-)
    kamilamikel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Díky moc za soutěž, polštářky jsou krásné. Pokud by se zadařilo, věnovala bych ho nejspíš mamince, má rada minimalistický styl. Katka
    katerina.r@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Pekny den,polstarek bych si sobecky nechala,protoze je krasny a taky proto,ze mam dve male deti a ty polstarky maji moc radi:-)A co me rozneznilo....kdyz prisel vcera muj skoro trilety syn a rekl...maminko,mam te laaad:-)
    Katerina.Alexova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Krásný polštářek. Užívala bych si ho já a jakmile bych z něho slezla, tak by ho šel překontrolovat náš lovecký pes... protože co používá jeho zbožňovaná panička, to musí zkontrolovat. Já jsem rozněžnělá pořád z něčeho. Z toho jak mrzne, z praskajícího dřeva v kamnech, z pečeného čaje od maminky, z mlhy, z krásných papírových vloček ( ... asi mám závislost na vystřihování), z vůně nových knih, z padajícího listí a asi nejvíc ze zamilovaných pohledů mého pejska, protože to je ta nejkrásnější láska na světě... je čistá, věrná a na pořád. Přeji krásné Vánoce! Terka (tereza.heinova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  98. Dobré odpoledne, polštářek by zcela jednoznačně oslňoval návštěvy v mém obýváku - momentálně miluju šedo-růžovou kombinaci :) Z čeho jsem rozňěžnělá? jednoduše z mé malinkaté dcerky Aničky, je dokonalá! :) Krásný zbytek dne, Eva (sallebra@centrum.cz).

    OdpovědětVymazat
  99. Ahoj,polstar bych chtela pro seba a to moc moc! Je to nadhera! Jinak nehy mam doma dva kousky a obcas k nim pocitam i toho velkyho pana nehu :) Jarka skarvadovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Přeji pěkný den. Jelikož už předlouhý čas dcera čeká na svůj pokoj (bráchu potom asi zavře do skříně a bude dělat, že tam není )...tak bych ho darovala jí...za její trpělivost s námi ;). Polštář je opravdu moc krásný. Pro mě něžnost sama je, když vidím padat sníh nebo když se zachumlám do čistě povléknuté peřiny...ta vůně. Mějte se krásně a ať se daří. S pozdravem monika.rosa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Ahojky, vzhledem k barvě bych polštář asi darovala dceři. Poslední dobou cítím něhu i při vánoční reklamě v telce...asi stárnu... :-) jakolina64@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Jee ten by se mi libil, a asi bych si ho sobecky nechala pro sebe. Pac je nadherny !!
    janiej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Je krasny, nejspíš by ho používala cela rodina. Jinak me roznezni kde co, ale nejvic děti, ne jen ty moje....

    Lucie-musalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Vasi tvorbu znam uz delsi cas takze to nejde nereagovat polstar chci zcela nesobecky pro sebe protoze je proste krasny a co me rozneznilo?dneska rano za svitani byly na obloze ruzovy opar...
    Kamila.maroszova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Pěkný den,
    od narození syna mě pravidelně rozněžňuje on, což zná každá máma. Polštářek bych si nechala a byl by pro celou rodinu.:-)
    Zdraví malaura@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Krásný polštářek:-) je opravdu ja píšete něžný.Mě každý den rozněžňují úsměvy našich dětí�� hankafb@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Ten bych si nechala :-) rozneznil me úvod prvni knihy me dcery,kde píše,ze je ráda na svete. Má 6:) benkova.marketa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Já vlastně ani nejsem moc rozněžňovací, ale děti, jo, ty jo... Spíš se ale dojímám. A kroupový polštář bych s chutí přidala k dešťovému a kruhovému, miluju je. Zdravím! Klára klara.pondeli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Ahoj, tak si tak říkám, copak mne asi poslední dobou rozněžnilo, přemýšlím, vzpomínám..a budu muset asi být trapná a přidat se k zástupu lidí, které rozněžní děti (v mém případě ale jen ty příbuzné, a jen někdy:D). Achjo. Neoriginální, ale co se dá dělat...:) madlenkab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Polštář je krásný a určitě bych si ho nechala.
    Rozněžnily mě v poslední době na Facebooku fotky různých vánočně laděných výzdob, věnců, svícnů a podobně v kombinaci barev šedé s růžovou. Úplně se nad nimi rozplývám a po obchodech zběsile (a dosud marně) sháním něco v té správné růžové, abych měla podobnou parádu doma.
    incomplette@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Poslední dobou mě rozněžňuje pořád a zas a znova představa, že brzy na svět vykoukne, zatím ještě v bříšku zachumlaný, synoveček. A někdy i slzička ukápne ;-) Všichni říkají, že jsem tvrdošijný kámen, ale ono to jen tak vypadá :-) Polštář bych si dala do své růžovošedé ložnice, byla by to pecka... Vlastně kroupa! Krásný předvánoční čas, přeji! Pavlína
    pavlina.muzatkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Moj syn ked mi prvykrat povedal mama lubim tata lubim. A pride ku mne pohladka ma a povie..moj.neklic.vankusik by som dala k nam do obyvacky lpitekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Přeji krásný začínající advent. My se radujeme z našeho 14-ti denního štěstíčky-vnučky:-)
    Váš polštářek je nádherný. Eva
    e.srbova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Ahoj, v poslední době mě rozněžnily moje děti, je úžasné, jak se těší na Vánoce, na Mikuláše...EL sunshine29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Co mě roznezni? Asi ten krásné barevný podzim a procházky:)

    Jindrulle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Mě dnes rozněžnil úsměv od paní na ulici :-) polštářek bych si ponechala, protože se mi velmi líbí! petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Přeji krásný den :-) Mě dnes a denně rozněžňuje má 8 měsíční holčička. V případě výhry bych polštářek věnovala svému bráškovi, který se chystá zařizovat svůj vysněný dům. Monika hamo@email.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Dobrý den, krásný design, polštář bych dala manželovi, ocení hezké originální věci. Přeji vše dobré, Martina
    martina.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Mě rozněžňují moje dvě vnoučata a polštář bych věnovala dceři.
    olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Rozněžňuje mě pohled na 3,5 letého syna, když objímá svoji plačící 10m sestřičku a říkají u toho "neplač ty malá babulinko, copak se stalo"...
    Polštářek by byl nejspíš dárkem pro sestru.
    Děkuji.
    Míša
    jarodforest@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Zdravím, tak tento polštářek, spolu s povlaky na polštáře od Myyny a Kosích sester, je můj sen! Přesně tyto tři polštářky chci do našeho nového domu na gauč :D Takže se soutěže ráda zúčastním a držím si palce!
    A co mě rozněžnilo? Dnes tříletá dcera, která dala sama od sebe pusu svému ročnímu bratranci, to bylo kouzelné ♥
    Krásný předvánoční čas, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Dobrý den, v poslední době mě rozněžnily třeba fotografie Lucie Nesto, jsou snové. Polštářek bych si moc přála pro sebe, krásně by mu to u nás slušelo. Přeji pěkný předadventní čas. Lucie
    lucie.spl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. rozněžnilo mě zrovna před chvílí dojemné video :)
    reznickova.kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Ivana.poschlova@seznam.cz a rozněžňují mě denně mé dvě děti, polštářek by byl společný k volnému užívání nás čtyř.;-)

    OdpovědětVymazat
  125. Polštářek je krásný! Rozněžňují mě pravidelně děti a pes :-) greiplova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Mě dnes rozněžnil jeden starší pán. Ráno jsem si v přecpaném vlaku četla knížku a smála jsem se u toho. Tento starší pán za mnou přišel, zajímalo ho, co čtu za knížku a povídal si se mnou. Rozněžnil mě zájem jednoho člověka u druhého v nepříznivých podmínkách ranního přecpaného vlaku. karolina.uzlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Včera mě totálně rozněžnilo týdenní miminko, které jsem měla možnost si pochovat... a jinak mě každý den rozněžňuje moje dvouletá dcerka!;-)
    Polštářek bych si nechala pro sebe a opatrovala a hýčkala a mazlila...;-)
    kafkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Polštářek je krásný, u nás v obýváku by mu to moc slušelo :-)
    Nejvíce mě rozněžňují mé tři děti, když si spolu hrajou, smějou se, povídají si a je vidět, že se mají rády.
    Přeji krásné dny! Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  129. Polštář bych chtěla sobecky pro sebe. Našemu obýváku by hrozně slušel :-) jana.stecova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Mám pocit, že poslední dobou mě rozněžní a dojme kdeco...a co teprve kdybych vyhrála tento nádherný polštář...!:-)konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Tak mna úplne roznežnil tento machuľkový vankúš...no a samozrejme tento predvianočný čas...
    Sebecky by som sa k vankúšu tiskla sama...
    Lulu
    janickova.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Jejda, to je krásný polštář!!! Váš blog jsem objevila díky Tamarki. Tak mám zase jeden blog v seznamu navíc - líbí se mi tu, a to moc! A co mě rozněžnilo? Už delší dobu sousedovic malé kotě - nalezenec. Jakmile ho vidím, jihnu a začnu šišlat... co k tomu dodat... Mooooc zdraví Lu z Moravy
    orangena@seznam.c

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen ještě ke svému předchozímu komentu dodávám, že polštářek bych si nechala, protože je fakt super!!! A facebook nemám, tak v tomto přípdě nemůžu laikovat. Lu z MOravy

      Vymazat
  133. Mňa rozneznuju vždy objatia deti v škôlke keď ich prídem učiť vytvarku :-)
    sasapadej@gmail.com Vankúšik by urobil radosť mne v novom domceku :-)

    OdpovědětVymazat
  134. Není to originální, neboť mne rozněžňují naše děti a štěňata. Polštář bych sisobecky nechala pro sebe a těšila se z něj.
    Krásný den všem, Pavlína.
    pbobkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Rozneznila mě pohádka,kterou mi přítel vymyslel a napsal... měla jsem v ní roli princezny. . Hezký,kdyz vás chlap takhle vidí... Ivča. 2909@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Nejvíc mě něžní moje malé štěstíčko zakleté v bříšku :)... polštářku jasně patří místo na našem gauči!!! Ať se těší celá rodina. Zdravím Vás, Aneta
    (bartosova.anet@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  137. takový krásný polštář bych si nechala, pro sebe...člověk si musí dělat radosti:) janahorakova2013@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Krááásný polštářek, nechala bych si ho pro sebe, jen kdyby někdo moooc chtěl bych mu ho půjčila :)
    elicerovajitka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  140. Ak by šťastie poprialo, tak by sa rozhodne krásne hodil do našej zbierky vankúšov:))).je fakt krásny
    lucy.adamcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Polštářek je nádherný a udělal by největší radost mně samé a pak taky našim děvčátkům, která mě rozněžní vždy, když jsou v náruči snění. :) Přeji krásné dny, Veronika. :)
    veronk83@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  142. Pro sebe. Představa, že na polštáři relaxuji a usínám... Hezký den. Eva (evaseno@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  143. Ten bych si přála sama=)Rozněžní mě vždy pohled na našeho roubíře, když padne únavou a sladce spí, ať jsem jakkoli unavená, ten pohled mi vždycky spraví náladu.
    Krásné dny, Michaela. chloechloe@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Krásný večer přeji...vzhledem k tomu, že polštáře jsou moje velká vášeň, tak bych si polštářek přále neskromně pro sebe :-) Přeji krásný předadventní čas, MíšaŠ
    michaela.stavikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Hah, tak ten je krásnej.. :-) Musela bych v sobě asi najít velkou dávku velkorysosti a štědrosti, abych ho darovala dál.
    patricie@houzva.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Každý den mě rozněžňuje moje děťátko :) polštář je nádherný, hned bychom si na něm pohajali... slunicko1321@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Polstar by zustal u nas doma, kde by barevne hezky ladil. Me rozneznuji dnes a denne nase dve holcicky(3 roky, 3 mesice). Krasny adventni cas preju! Martina, m.braunerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Krásný den, já se neustále dojímám nad mojí holčičkou, polštář by byl pro ni do pokojíčku, děkuji Petra
    petra.lans@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. .. ten chceme všechny, to je jasný = )) mne naposled rozněžnil náš nový kocour z útulku, který věrně hlídal nemocného syna kaca_blacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Pěkný večer, krásná práce ;) polštářky zbožňuji, moc by se nám hodil, nechala bych ho naší malé dračici do pokojíku, vkus je třeba pěstovat od mala. A právě naše roční zlatíčko je to, co mě denně zaplavuje štěstím a něžností.
    Ať se daří.Martina
    marzav@email.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Před pár dny mě rozněžnil můj syn 4,5, když mě z ničeho nic u snídaně začal hladit:-) barunkabavlnka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. krásný polštářek,ten bych si usyslila pro sebe na židli, aby se mi hezky koukalo na film (když už mi to děti náhodou dovolí = spí dřív než já) :-) aktuálně se snažím rozněžnit se nadcházajícíma Vánocema, ale zatím se mi to teda moc nedaří a jedu spíš na stresové lince, tak by se nějaké pobídnutí hodilo :-) díky za soutěž, děláte krásný věci a blog rozhodně prozkoumám blíž - rennfri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Polštář bych asi darovala své milé švagrové, protože se mi hned vybavila, když jsem polštář uviděla... rozněžňuje mě můj dvouleťáček, když mě obejme a řekne: táák... (jako že táák se máme rádi). vaverovapavlina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. Polštářek bych podarovala dceři do dětského pokojíčku pro svou prvorozenou.......Celé to její chystání a tvoření mě rozněžňuje. Nedávno to byla moje malá holčička a brzy už bude maminkou.bystiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Dobrý večer.
    Polštář je krásný, prohlížím na Vašem blogu sítotisk už pěkně dlouho - parádní. A co mne rozněžňuje? Každý den je to naše milovaná už postarší kočičí dáma.
    Polštář bych (doufám) někomu milému darovala, protože to je dvojnásobná radost.
    Broňa
    broscho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Krásný večer, moc hezký polštářek, ještě nevím zda bych si ho nechala pro sebe, protože se mi moc líbí, nebo bych s ním někomu udělala radost, dnes mě nejvíc rozněžnil skvělý koncert Olympic na Mělníku, kdy jsem si zavzpomínala na staré známé písničky a překvapilo mě že i po letech si člověk lehce vybaví texty a je to pořád úžasné. Ivana ivusep@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Dobrý večer, polštář by byl pro mě na odpočinek po dnešním výkonu - naposledy mě totiž rozněžnila dnes dcera, když mi usnula v autobuse na klíně. Ne už tak něžné pocity jsem měla, když jsem ji nesla parkem do kopce a k tomu tlačila kočárek s jejím 4měsíčním bratrem. Lenka.sabakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Jejej ja se porad rozneznuji nad svoji holcickou, je ji rok a pul. Naposledy dnes kdyz mi prinesla nakojit jejiho plysovyho medveda :D katerinadurnak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  159. Hezký večer,
    jako spousta maminek přede mnou musím prostě napsat, že mě každý den něčím rozněžní moje šestiletá dcera ♥ Ona v tomhle směru funguje naprosto spolehlivě :-)
    A Váš úžasný polštář bych si s dovolením nechala pro sebe :-) Jsou opravdu nádherné!
    Děkuji za možnost si o jeden z nich zasoutěžit a přeji krásné dny
    Jana
    jvasutova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Vyhru bych si nechala pro sebe. O tento krasny polstar bych se nechtela delit, ale mam obavy, ze by mi ho i tak zabavila jedna z dcer 2 a 4 roky. A jak je znam musela bych koupit jeste jeden. Jasan, aby se prece nehadaly:-) Rozneznim ne posledni dobou kde co dnes treba video, kde Barrack Obama predaval medaili Elen Degeneres a ona z toho byla cela namekko a ja kdyz jsem to videla tak jsem taky mela slzicku v ocich. lenka.polakovicova7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. Tak ja by som ho urcite dala k nam domov...sebecka som asi, ale strasne sa mi paci...a co ma rozsnezilo? Rozmyslam, co to znamena...potom zistim, ze rozneznilo ... bohuzial dnes ma strasne rozneznilo, ked manzel prisiel domov a hovori mi, ze mal strasny den v praci, a prvy krat sa stretol so smrtou dietata...a ze to najhorsie na tom krasnom rodicovstve je to, ze niektore veci proste neovplyvnis....je to tak. Tak si to uzivajme... dakujem luciabordacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. Nechala bych si ho pro sebe a dceru, která mě rozněžňuje každý den :).
    Míša (3332@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  163. Právě minulý týden jsem se se svojí maminkou rozhodla vylovit ze sklepa panenky z mého dětství, abych je mohla dát dcerce ke hraní. Už jen to jak láskyplně byly uschovány a já koukala na ty tvářičky - vesměs pomalované fixou, protože všechny musely být princezny s hvězdou na čele :-D - mě docela dojalo.. teď je musíme jen hezky uložit a takový polštářek pro "princezny" a jejich maličkou královnu, by byl krásný dárek ;-) děkuji za možnost soutěžit. Mějte krásný čas Hankavyvialova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Mě pokaždé, když ho vidím, dojímá můj děda, nejhodnější člověk na světě:)polštář bych se nechala pro sebe:)
    přeji hezký den, Lucka
    luciepankova13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Tak ten bych si nechala pro sebe:)Rozneznim se vzdy nad dcerou:) jankava@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. Dobrý den, polštářbych si nechala asi pro sebe:) a rozněžní mě, když si spolu moje tři dcery (10,8,1) hezky hrají, ale většinou to netrvá moc dlouho:). Jitka
    ji.jezkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Dobrý den, polštář bych si nechala pro sebe =) Rozněžní mě vždy kopanečky od našeho miminka v bříšku =)bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Polštář bych darovala vnučce, má byt zařízený v šedých tonech a polštář by se tam krásně hodil. jarmila.kovrcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Nechala bych si polštářek pro mě a dceru
    stella.cernotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Dobry den Gretko, vas blog miluju, je uzasny a bavi me cist vase zamysleni i postrehy ze zivota. Je to potrava pro dusi, no a polstarek bych si nechala pro sebe :), roznezni me pokazde male miminko a moje dcera rano po probuzeni.
    Petra
    peta.hupsilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. Polštář bych si nechala pro sebe, jelikož by mi padl do obývacího pokoje jako ulitý :) V poslední době mě asi nejvcí rozněžnil látkový adventní kalendář, který jsem objednala a již přišel. Krásná ruční práce od jedné šikovné maminky. Pomalu ho naplňuji drobnostmi. Vlastně všechno co dělám pro dceru z čeho bude mít radost mě rozněžňuje :) sleduji na facebooku jako libuska.krizova a mailík je marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Polštářek bych si nenechala, ale použila bych ho jako krásný dárek.

    pp.artep_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Polštář bych si nechala pro sebe, je nádherný. Na naši pohovku by se moc hodil :-) Vilma - Willhell@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. Každý den mě rozněžnuje moje malá dcerka, hlavně po ránu:) Polštářek je naprosto úžasný a já bych si ho zcela sobecky nechala pro sebe;)
    Lenka F.
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  175. Jejda, to je krása! Polštářek je nádherný a kdybych náhodou vyhrála, rozněžňoval by mě na sedačce každý den. Zrovna včera mě ale rozněžnil nový film Příchozí, který ač je to sci-fi byl ve výsledku opravdu dojemný. :))
    gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. Polštář bych si nechala, jelikož je na mém listu přání :). A odpověď na otázku je jednoduchá ... pravidelně jsou to mé děti :). Děkuji za parádní soutěž! Andrea (hudeckova.a@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  177. Dobrý den, jste moc šikovná, krásné polštářky, kdybych polštář vyhrála, asi bych si ho nadělila pod stromeček, protože se budeme brzy stěhovat a moc by se mi do nového hodil:) obecně mě rozněžňují křehké věci - děti, květiny, motýli, sněhové vločky....hezké dny přeje Věra, krucemburk123@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Dobrý den, Váš blog jsem objevila až dnes díky Tamarki a jsem unešená.:-) Polštářek je jako z mých snů a kdybych ho náhodou dostala, nikomu ho nedám!:-) Rozněžňuje mě kdeco, nejčastěji můj dvouletý vnuk, ale do transu mě poslední roky dostává třeba i sychravé listopadové počasí, bo to teplo domova, světlo svíček a vůně čaje pak vyzní úplně jinak, naplno.
    d.andrisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  179. Asi bych si ho nechala:)))
    Něžné je i malé štěně, které se motá pod nohama.
    Děkuji za možnost se zúčastnit.
    Helena
    novy-domov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Polštářek je krásný a zůstal by nejspíš u nás doma :) hokee@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Mě by se pěkně prosím moc líbil a byl by pro mě. Moc bych si přála hacuboku polštářek od léta, kdy o něm psala rosička :) Poslední dobou mě rozněžnujě, když si moje děti začínají spolu hrát a pomáhají si. A když vidím moji starší dcerku, kterou už beru jako hrozně velkou a dospělou, jít ve školce z lesa a je to takový malý trpaslíček... to jsem vždy na měkko. Alena frale@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Pro mě, mám dnes narozeniny:-) Krásné vše máte...
    veronika.hegerova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  183. Musím říct, že nějaký polštářek od Vás si už dlouho přeji :-) sice jich mám doma milion, ale do ložnice by se mi hodil. Rozněžním se celkem často, stačí mi vidět roztomilé miminko nebo něco dojemného v televizi.
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Dobrý den, nádherný polštář, moc by se mi hodil a vím o někom, komu by udělal ještě větší radost Mě rozněžňuje úplně vše, stáčí pěkná hudba, teď právě hrají v rádiu Richarda Můllera" Já rozeznávám" a já jsem na měkko. ivka.franc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. Tvoříte krásné polštářky! A zrovna šedá s růžovou by zapadly i k nám do obýváku, takže zkusím své štěstí? Co mě rozněžní? Možná je to otřepané, ale v této době nejvíc pohled na mé děti, hlavně, když si krásně hrají a jde na nich vidět, jak jsou spolu rády. Lucie (luciepa@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  186. Dobrý den,
    máte moc pěkný blog a nápady v něm. Polštář bych si dala sobě - rovnou pod stromeček. Rozněžňují mne nadcházející adventní dny :-)
    Adéla, adascho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Rozněžní mě každoročně náš vánoční kaktus - nikdy nekvete na Vánoce, ale tak o měsíc dřív, právě teď je plný květů. Lenka
    lezi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. moj najlepsi priatel na svete si ma chce zobrat za zenu o rok !!! :)
    n.princess@azet.sk
    a asi by som si vankus nechala do izby , mam ju cisto novu

    OdpovědětVymazat
  189. Mě poslední dobou večer co večer rozněžňuje malá dcera, když mě večer nechce pustit po pohádce z postele, tulí se a dává pusinky :-)
    Pěkný adventní čas!
    Lucie (svetlusenka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  190. rozněžnila mě dcera, která po půl roce konečně přijala malého brášku za svého a poprvé ho pusinkovala :) Dala bych ho mamince... zaslouží si ho :) lala.krejci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  191. Polštářek bych dala své dala své dcerce a něžný je hlavně můj malý. Jeho něžné obejmutí a písničky jsou ty nejslabší. veronika.básníkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. Já bych polštář věnovala mamince nebo si jej sobecky nechala. Je krásný. Mě rozněžňuje dennodenně moje dcerka. Nejvíc, když se z ničeho nic přitulí a dá mi neohrabanou pusinku :-) Alena
    /alena.dofkova@gmail.com/

    OdpovědětVymazat
  193. Polštář bych si zřejmě vzala sebou do Norska, kam se po Vánocích vracím..a rozneznila me zprava od kamarádky ze střední školy, ze pod srdcem nosí dvojčátka..
    Hezky advent,
    Klára J.
    kklara.jelinkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  194. Polštář bych si nechala pro sebe - nikomu se stejně nemůže líbit víc... Dnes mě rozněžnil desetiměsíční synáček, když si hodinku tiše hrál, zatímco jsem spala.
    puzejovaterezie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. mysweetdiary@seznam.cz
    Naposledy mě rozněžnila malá holčička,která cestovala stejným autobusem :) Jinak polštář byby putoval jako vánoční dárek pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  196. Dobrý den, Markéto,

    polštář je krásný, moc by se nám hodil teď do nové ložnice.
    Ale třeba bych neodolala a nakonec ho někomu darovala jako dárek k Vánocům - ráda dělám radost.
    Rozněžňuje mě můj půlroční syn, každý den, každou hodinu... většinou... :-)
    Mějte se krásně,
    Blanka
    vesela.bla@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  197. Ja jsem se uplne dojala naposledy v Londyne, kdyz mi pod St.Paulem jen tak nekdo strcil do ruky puget. A taky kdyz mi pri oznameni meho odchodu z firmy zavolala klientka a rozbrecela se mi do telefonu, ze ji budu moc chybet. A taky, kdyz jsem po dvoutydenim meditacnim kurzu mesic nenasla v sobe ani jedinou negativni myslenku. A sousedka, ktera ve foyer baraku vyskladala prebytky sve letosni sklizne dyni a pripla k nim nadherny vzkaz o tom, jak by se s nami rada podelila plus natistene oblibene receptiky na oranzovem papire.

    P.S. Polstarek bych si nejradsi nechala, miluji veci s pribehem a taky jsem sed tak tosku posedla sedou...

    Krasny advent!

    mravcova.michala@gmail.com

    OdpovědětVymazat