sobota 14. ledna 2017

Žlutá





Některá přání očividně stačí jen vyslovit.

Především, když vás vlastní matka bezmezně rozmazluje. A vaši přátelé čtou váš blog. A vy občas zajdete odnést něco do Sue Ryderu a ten se vám hned odvděčí. A svatební dary dostáváte i půl roku po svatbě. Některá přání se tak jednoduše neplní. Chce to trochu zabrat a někdy i hodně moc. A pak je z toho třeba HACUBOKU. Něco si ale vydupat nejde. Ani skrz zatnutý zuby. Ani vzorným plněním pětiletky. A to je možná dobře, že nemáme všechno ve vlastních rukou.

U nás doma:*lněné povlečení od Vydra a Volkmer, *koberec Durchduo, *vlněnokašmírový svetr ze Sue Ryder, *koš na deky/cokoliv Nila

Ps: Za poslední měsíc jsem si koupila tři kusy oblečení ve žluté barvě. Zároveň jsou to moje první tři žluté kusy v životě. Překvapivé. Hledám vysvětlení. Je to in barva? Vždyť Pantone říká, že by to měla být tahle zelená. Tak za mě pro rok 2017 zatím teda žlutá. Pro Vás?

9 komentářů:

  1. Oh, to je nádhera. Asi se taky ještě vdám:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný všechno. I ten panel látky na zdi.
    Já žlutou vlastně nenosím vůbec. KROMĚ žluté čepice a žluté šály a žluté vlněné brože, které jsem si pořídila v zimě před třemi roky a nedám na ně dopustit. Energie v nich je asi...

    OdpovědětVymazat
  3. Není žlutá jako žlutá,některá píchá do očí,ale ta tvoje je taková příjemně měkká

    OdpovědětVymazat
  4. Krása. Takový pohlazení pro oči.

    OdpovědětVymazat
  5. Já beznadějně propadla indigu...
    Krásný věci, nejvíc koberec a povlečení! <3

    OdpovědětVymazat
  6. ha, právě jsem v té zelené dostala lněný povlak na polštář:)ale tu tvoji žlutou miluju už dlouho!měla jsem svetr ze sekáče týhle barvy. nosila jsem ho před jarem na protest proti zimě. pampeliškovej. strašně kousal. pak se protrhl. teď z něj mám mini povlak na polštář pro šitýho medvídka. toho to nekouše. máte to nádherný, jak pořád říkám. no a ten koberec. ách. krása. díky za možnost kochání u vás!

    OdpovědětVymazat
  7. To je krása! Povlečení, koberec ... a ta lampa. Na žlutou nemám odvahu. Ale ta barva teda je!

    OdpovědětVymazat