pátek 17. března 2017

Až nadejde čas

Jsem nemocná. Ležím v posteli a ležím na gauči. Už šestý den. Takhle dlouho nemocná/ležící jsem byla naposledy někdy na základní škole. První tři dny jsem v podstatě prospala. Jen v sobotu jsem si odskočila (nadopovaná modafenem) na kurz voskové batiky, který dělala Linda Kaplanová. Ten kurz byl deset minut od domu a já se na něj už docela dlouho těšila. Na začátku to šlo, voněla jsem k rozpuštěnému vosku, ale ke konci už modafen přestával zabírat. Linda byla příjemně opravdová, ve vztahu k materiálu a řemeslu odvážná a přesto pokorná. Mezi spaním jsem objednala kilo vosku. Potřebuju se posouvat.




"Soudit a hodnotit. To ve velkém plánu bylo velice důležité. Proto si člověk nemohl neklást otázku, jestli Karin Aeroová ví, co dělá. Věděla to? Že když člověk chválí, tak i soudí? A pak dělá něco, co má hluboký účinek."

Peter Hoeg: Až nadejde čas

11 komentářů:

  1. Drž se, kočičko.

    PS: Na ig si mě úplně zmátla, dlouze jsem váhala, zda je modafen fakt lék nebo výtvarná technika/látka ... 😆😆😆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ještě chrchlám, ale uz jsem k světu.

      Vymazat
  2. Toho Hoega jsem četla. Dost náročný čtení tedy... uf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy. Určité temno má ve všech knihách, ale tady to bylo nejvíc.

      Vymazat
  3. Milujem tvoj byt! Viac fotiek, prosím!!! Prosíííííím!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. přání z února ležet v posteli, se tedy vyplnilo .....

    OdpovědětVymazat
  5. To je teda fakt vtipné, že jsem se dostala na váš bloc krz blog Soni Malinové a podle náhodné fotky poznala, že jste ta slečna, co pracovala u nás na Letné v Sue Ryder. Svět je malý... Asi si mě nepamatujete, ale stejně zdravím (jedno jste mi dávala tel. na vaši kadeřnici). Ať se daří a máte krásný blog!

    OdpovědětVymazat