pátek 10. listopadu 2017

Vlastně je to ale moc hezkej čas

Chodím na rande s naší nenarozenou dcerou. Sedneme si v kavárně, já si dám jedno kafe. Břicho už se vyvalilo a ona se v něm převaluje. Byla jsem zvědavá, jestli přijdou nějaký pocity alá Sigourney Weaver ve Vetřelci, ale ne, nic takovýho - je to hezký a pocit nenormálnosti se nedostavil. V kavárně často jenom tak koukám skrz výlohu a dávám si čas přemýšlet nad tím, jaká asi bude.

Ráno mě hodně potěšilo, že jsem ve skříni našla kalhoty, do kterých se vejdu. Jsou žlutý, vlněný a Cos. Koupila jsem si je před rokem v sekáči. Ráno jsem přišla na to, že když je vytáhnu až skoro pod prsa, vypadají pořád dobře a nikde nic netlačí. Ta radost byla spojená hlavně s pocitem, že jsem to pořád já. Jen mám sebou i jí. Ano, svojí identitu spojuju povrchně i s oblečením. Ano, potřebuju se občas utvrzovat, že nikam nemizím.

Nejtěžší je pro mě zatím potkat se s vlastními limity. Jsou najednou překvapivě blízko. Všechno jde pomaleji. Všechno mi trvá. Zvládnu toho tak polovinu. Strašně se nad tím občas rozčílím. Sítotisk s pupkem nejde. Je to zajímavý cvičení trpělivosti. Svou vlastní cenu si najednou nemůžu dokazovat zdoláváním seznamu úkolů a výkonem. Jsem ráda, když směrem dopředu rozpohybuju alespoň svý vlastní tělo. Přijmout vlastní limity je, viděno z emocionálně vyrovnaného nadhledu, vlastně velmi ozdravný. Emocionálně rozjitřený momenty radši opomeňme, ať mi sem někdo zase nepíše, že jsem hysterka.

Vlastně je to ale moc hezkej čas.





4 komentáře:

  1. Tyhle myšlenky. Tohle prožívání. Je to krásná příprava na mateřství. Budeš úžasná máma!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mít dceru je prostě skvělý, ta moje už je dospělá, je mezi námi věkový rozdíl 20 let /dobře se to pamatuje/. Máme spolu krásný vztah, musely jsme se k němu postupně dopracovat, ale jsem šťastná, že si tak rozumíme. S klukama je to jiné... Podobný košík u nás putuje řadu let, nejdříve v něm babička skladovala prádlo, pak dostal podvozek a jiný účel. Momentálně šel z domu, užívá si ho vnučka kamarádky. Ještě jedna kvalitní věc v naší rodině putuje a tou je vlněný fusak od výrobce Teplo Domova, už 5 dětí v něm pobývalo. Užívejte si ten hezký čas, je opravdu jedinečný. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Múdre žieňa, dcérka sa bude mať dobre:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přijmout vlastní limity je velmi osvobozující a krásný pocit. U mě to tedy není pupíkem, ale začala jsem na své tělo být hodná na hodinách jógy a světe div se, já v něm bydlím a ono mi tu lásku vrací :)

    OdpovědětVymazat